Vraag

100 mb snelheid abonnement maar krijg max 75%. Kan pairbonding?

• 26 juni 2016
  • 5 reacties
  • 261 keer bekeken

Hallo, ik heb een 100 Mbit abonnement maar kijk al maanden max 65% tot 75% hiervan geleverd. Dit is gemeten op bekabeld internet hoewel WiFi niet veel slechter scoort . Ik hoor dat pair binding een oplossing kan zijn maar hoe wordt dit opgelost door KPN?
hoor graag!

Admin: topic verplaatst naar juiste board

5 reacties

Reputatie 7
Heb je al op deze site gekeken wat het maximaal haalbare is op jouw adres en of op jouw adres pairbonding beschikbaar is?
Je weet dat de snelheid van jouw abonnement alleen bij glasvezel gegarandeerd wordt, bij abonnementen op koper is dit de "tot" snelheid.
Thanx, goede site. Er ligt koper, snelheid van 200 mbit, VDSL2.
Wist niet koper 'tot' snelheid is, in ieder geval niets over gezegd of goed vindbaar op site.
Is er niets mogelijk of kan KPN hier nog wat verbeteren??
Reputatie 7
Badge +30
Maar, er staat dus 200Mbit bij Bonding, en 100Mbit bij VDSL? Want dan kan je snelheid sowieso om hoog, maar is het ook verstandig om even in de Experiabox bij DSL te kijken, of die waarden er wel goed uit zien
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Oh No, welkom op het forum! Vervelend dat je de 100 Mbit/s momenteel niet haalt 😞 Ik kijk graag voor je of ik daar verandering in kan brengen. Allereerst ben ik benieuwd hoe de Experia Box is aangesloten op het IS/RA punt? Met een korte ronde kabel? Als dit namelijk een platte, wat langere kabel is, kan daar het snelheidsverlies vandaan komen. Ik ben benieuwd naar je reactie 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Oh No, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat je internetsnelheid inmiddels hoger ligt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan vooral weten 🙂

Reageer