Beantwoord

150 euro korting bij Glasvezel abonnement van KPN

  • 11 September 2019
  • 4 reacties
  • 378 keer bekeken

Goedemorgen,

Wij zijn ondertussen tevreden klanten van KPN met een glasvezel abonnement.
Vorig jaar voordat de aanleg van start ging hebben we van KPN een aanbieding gehad waarin beloofd werd dat we 150 euro van de aansluit vergoeding teruggestort krijgen als we klant werden bij KPN.
Ondertussen heb ik mijn tweede factuur betaald voor het glasvezel abonnement en de eerste termijn voldaan van de aansluit bijdrage.

Wanneer kan ik de 150 euro van KPN verwachten op mijn bankrekening?

icon

Beste antwoord door Nadia 16 September 2019, 21:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo @wapvogel, welkom op het KPN forum. Gefeliciteerd met de nieuwe glasvezelaansluiting! Fijn dat je thuis voor KPN hebt gekozen. Leuke actie, ik durf je zo niet te zeggen wanneer je het bedrag van ons kunt verwachten. Ik neem aan dat er op de factuur 150,- in mindering wordt gebracht. Ik zal het voor je navragen, kom er later op terug 🙂
Reputatie 7
Hey @wapvogel, ik heb de vraag uitstaan bij de lokale marketing in jouw buurt. Naar verwachting zal er spoedig een antwoord komen over de precieze voorwaarden van deze actie. Ik veronderstel, zoals in mijn voorgaande bericht, dat het binnenkort op de factuur wordt verrekend. Als ik antwoord heb, laat ik het meteen aan je weten 😃
Reputatie 7
Hah @wapvogel, Ik heb het zoals je weet voor je uitgezocht. Bij jou in de regio Westerveld was een speciale actie van toepassing. Bij het laten aanleggen van glasvezel bij je thuis ontvang je bij een aanvraag van een KPN-abonnement € 150,- retour. Dit bedrag wordt binnen 6 maanden in mindering gebracht op je factuur. Nog even geduld 🙂
Hoi Nadia,
Dank voor het uitzoeken.
Ik zie de mindering wel op de factuur verschijnen.

Reageer