Beantwoord

1gb wordt niet gehaald op router

  • 20 September 2021
  • 7 reacties
  • 161 keer bekeken

Vandaag is de monteur geweest om mijn internet snelheid te verhogen van 500mb naar 1gb. Hij meet met zijn speciale apparaat 911mb op de glasvezel. Echter wanneer hij de router aansluit en bekabeld meet wordt er nog maar minder dan 500mb geleverd. De monteur heeft geen idee hoe dit komt. Hij stelt dat KPN levert wat hij moet leveren namelijk 1gb op de g glasvezel. Echter is de router ook van KPN dan mag je toch verwachten dat ze ook op de router 1gb leveren. Ik vind het een vreemd verhaal. Iemand enig idee hoe dit komt? 

Groet Marc

icon

Beste antwoord door Marc1904 28 September 2021, 18:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Welk type modem heb je? Meet je met een bekabelde pc of laptop direct op het modem?

Kpn box 12 en bekabeld gemeten met een laptop.

Badge +19

Vteemd!! Heb je het al geprobeerd met een andere laptop en/of andere kabel? Met je met speedtest.net? Dat is de beste.

Ja alles geprobeerd zelfs de monteur heeft er nog een bekabeld tablet aangehangen. En inderdaad met de ookla speedtest gemeten.

Badge +19

Ik denk je het beste dan toch morgen de klantenservice kan bellen.  0800-0402. Ze kunnen dan meteen met je meekijken. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marc1904, welkom op ons forum!
Heb je mijn telefonische collega's nog gesproken in de tussentijd of is er iets ondernomen?
Anders kijk ik natuurlijk graag even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Beste Thomas, het probleem is verholpen na contact met de klantenservice. We hebben de glasvezel box (dus niet de router) voor 10 minuten van spanning afgehaald. En toen waren de problemen over.

Bedankt voor jullie reacties.

Groet MarcÂ