Vraag

2.4GHz en 5GHz

  • 19 January 2019
  • 1 reactie
  • 220 keer bekeken

Ik ben nu een week lang klant van KPN. Bij het aansluiten van de experia v10a geen problemen ging allemaal soepel. Na het aansluiten ingelogd op de webinterface en de SSID van 5GHz gewijzigd. Dit ging goed. Op al mijn apparaten zag ik 2 netwerken staan(2.4GHz netwerk en 5GHz netwerk). Hierna is er bij KPN wat fout gegaan,geen internet, tv en vaste telefonie meer. Mijn modem is verwijderd uit het systeem is wat ik begreep. Monteur is langs geweest en heeft het gefixt maar sindsdien zie ik niet meer de 2 aparte netwerken. Geen van beide zijn hidden, ook zie ik dat zij beide enabled staan. Ik wil graag dat deze 2 verschillende namen en passwords hebben. Hoe kan ik dit instellen?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi JFM, welkom op het forum! In de V10A kun je nog niet de netwerknamen scheiden van 2,4Ghz en 5Ghz. We verwachten dit kwartaal een update die dat mogelijk maakt. Daarom ben ik heel benieuwd hoe je dit in eerste instantie wel hebt kunnen doen, heel bijzonder! De monteur heeft niet een andere Experia Box geplaatst om dit probleem op te lossen?

Reageer