Beantwoord

2.4ghz en 5ghz

  • 7 January 2021
  • 9 reacties
  • 161 keer bekeken

Badge

Ik beschik over de laptop helios predator 300 g3-572

en alles van mij is up to date vroeger kon ik verbinden met 5ghz day is ong 6 maanden geleden en nu kan ik dat gewoon niet meer van acer kreeg k te horen dat het miss aan m’n router settings lag maar toen we in november bij ziggo waren had k dr ook last van

 

en nu 2.4 ghz verbinden bij KPN op m’n laptop lukt niet maar op andere apparaten werkt alles gewoon dus dat is wel jammer ik heb zelfs m’n WiFi Atheros verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar niks mocht baten ik hoop dat er iemand is die er verstand van heeft want kijk ik kan wel verbinden maar na een paar seconden valt die weg zeg maar en krijg je dat wereld icoontje zonder internet soms zie je de ssid daar staan en zegt die geen internet toegang en soms zegt die gwn helemaal niks en dan moet ik het fixen steeds met probleem oplossen maar dat lost de probleem niet echt op.

 

dus als het wel aan de router zou liggen graag zou k geholpen willen worden en aankomende vrijdag komt een monteur langs zou die mij messchien ook kunnen helpen heb al verschillende kanalen gebruikt maar dat heeft ook niet gewerkt laptop al 3 keer gereset begrijp het echt niet had nooit last ervan en deze laptop koste mij 1259 in 2018 🥲

icon

Beste antwoord door Nick83 15 January 2021, 18:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge

Monteur kon ook niet helpen

Hoi @FamLopes . Hoe is het afgelopen?

 

Badge

ik kan nog steeds niet op 5ghz verbinden het  licht niet aan de laptop van acer vernomen ik heb alles gedaan om het te laten werken en de monteur wist ook helemaal niks 

 

Badge

Hoi @FamLopes . Hoe is het afgelopen?

 

perongeluk als beste antwoord geklikt

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @FamLopes . Hoe is het afgelopen?

 

perongeluk als beste antwoord geklikt

 

Dit kan de forum medewerker eraf halen.

Dan wordt het wel een lastig vraagstuk. Als de monteur ter plekke er ook niet uitkomt.

Welke experiabox heb jij eigenlijk? En zijn er ook nog versterkers aangesloten?

Reputatie 7
Badge +24

Misschien is gewoon de WiFi module in de laptop stuk. Kan je het eens proberen op het WiFi netwerk van een ander? Of misschien op de hotspot van je mobiel?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Reputatie 4
Badge +3

ik vermoed dat je wifi netwerk kaart moet instellen in de eigenschappen. 

er zijn genoeg voorbeelden op google. 

 

bv door te googlen how to turn on 5ghz wifi on laptop