Beantwoord

2 abbonementen op een adres mogelijk?

  • 16 October 2019
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Goededag,

Op het moment ben ik een oude paardenstal aan het ombouwen tot een soort eigen huisje.

Ik woon dus zegmaar nog steeds bij mijn ouders alleen staat zegmaar mijn kamer los van het huis ;) , maar dus wel op het zelfde adres en nu wil ik daar eigen internet (eigen abbonement), is dit mogelijk?

 

Groet Luuk

icon

Beste antwoord door Ward_ 16 October 2019, 21:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nee. Met goed fatsoen is dat onmogelijk. Maar waarom zou je willen? Je kan toch gewoon een kabel naar huis leggen?

Hallo @Luukvo , inderdaad, 2 xDSL abo's op 1 adres gaat technisch niet lukken.

Als je perse een eigen i ternet/tv/telefoon abo wilt kun je kijken of je via coax, Ziggo of een andere kabelprovider een abo kunt nemen.

 

Reputatie 7
Badge +10

Het is wel zeker mogelijk maar het kost geld. Ik ga er hierbij vanuit dat je eigen huisje geen nieuw eigen huisnummer van de gemeente krijgt .

Je kan op eigen kosten een extra eigen aansluiting laten maken door KPN naar jouw oude paardenstal. Dat kan een glasvezel aansluiting zijn (als de rest van de buurt tenminste al wel glasvezel heeft) of een koper aansluiting voor DSL. Let wel: Offertes zijn geheel op eigen kosten dus schrik niet...

Aanvraag glasvezel: www.kpnnetwerk.nl/haalbaarheidsonderzoek

Aanvraag koper:

https://service.vwtelecom.com/aansluiting-KPN-aanvragen#

 

Wordt het wel een eigen adres met officieel huisnummer dan ga je naar www.mijnaansluiting.nl

 

Hallo @Ward_ , bedankt voor de aanvulling, weer wat geleerd.

 

Reputatie 7
Badge +28

Dit doet me denken aan het verhaal van Johan Derksen. Die wilde een TV-aansluiting (van Ziggo) in zijn tuinhuis. Dan ging allemaal heel moeizaam. Totdat hij e.e.a. in zijn programma Veronica Inside uitgebreid meldde. Toen was het daarna ineens heel snel geregeld. 

Reageer