[2 april 2017] Storing Internet / e-mail

• 2 april 2017
  • 107 reacties
  • 10335 keer bekeken

Toon eerste bericht

107 reacties

Reputatie 7
Ik zie dat ik ADSL heb.op de DSL status als ik inlog op m'n modem. (logisch want het werkt) Maar hoe kan ik dan zien of ik "pairbonding" heb ?.Dan staan daar twee lijnen vermeld. Jouw Experia Box is dan d.m.v. een Y-kabel met de Experia Box verbonden.

Reputatie 7
Badge +18
Y-kabel:

Zit deze bij jou aangesloten?
Reputatie 7
ach , 1 dag geen uitgaande mail........IK WACHT AL EEN HELE MAAND OP EEN OPLOSSING ....

:@:@:@
Wat is dan het probleem?
ALs ik nou wist wat het probleem is .... dan kan ik het waarschijnlijk ook oplossen ...
m,et andere woorden : ik heb geen idee wat het probleem is ...

Justin meld zich niet meer , dus mijn probleem licht na enkele correspondentie inmiddels weer een week stil :@:@:@
Betreft dat het probleem met jouw mail?
Zie: https://forum.kpn.com/e-mail-10/einde-mail-adres-431043/index1.html#post482662
Zo ja, dan lijkt me dat een simpel probleem want ma.hurk@kpn.nl is niet de juiste naam om mee in te loggen.
Gebruik hier gewoon jouw email adres met bijbehorende wachtwoord.
Mocht dat nog niet lukken, meld je dan weer in jouw eigen topic.
Reputatie 1
Aha, dat heb ik allemaal niet die kabels. Wel gewoon een "ouderwetse" draad. Ik woon in buitengebied op de Veluwe, vandaar.
Dit is wat ik zie:

ach , 1 dag geen uitgaande mail........IK WACHT AL EEN HELE MAAND OP EEN OPLOSSING ....

:@:@:@
Wat is dan het probleem?
ALs ik nou wist wat het probleem is .... dan kan ik het waarschijnlijk ook oplossen ...
m,et andere woorden : ik heb geen idee wat het probleem is ...

Justin meld zich niet meer , dus mijn probleem licht na enkele correspondentie inmiddels weer een week stil :@:@:@
Betreft dat het probleem met jouw mail?
Zie: https://forum.kpn.com/e-mail-10/einde-mail-adres-431043/index1.html#post482662
Zo ja, dan lijkt me dat een simpel probleem want ma.hurk@kpn.nl is niet de juiste naam om mee in te loggen.
Gebruik hier gewoon jouw email adres met bijbehorende wachtwoord.
Mocht dat nog niet lukken, meld je dan weer in jouw eigen topic.

Beste WJB.. het is geen simpel probleem anders was ik er waarschijnlijk niet al een maand mee bezig....
maar het grootste probleem is dat er op die topic daar helemaal geen reactie meer komt... Gewoon ouderwets bellen met een probleem dat is geloof ik echt verleden tijd ,,, dus welke opties zijn er nog meer . ( ik heb nu gezocht naar een topic dat tenminste het dichtste in de buurt komt , problemen met uitgaande mail ... net als ik dus )
Sorry voor het ongemak ....

Mark
Reputatie 7
Badge +18
Aha, dat heb ik allemaal niet die kabels. Wel gewoon een "ouderwetse" draad. Ik woon in buitengebied op de Veluwe, vandaar.
Dit is wat ik zie:

Brrr! Dat is niet veel. En er waren dus geen geplande upgrades? 😞
Reputatie 1
Dit is wat ik zie:

Brrr! Dat is niet veel. En er waren dus geen geplande upgrades? :(

Nee die zijn er niet.
Maar dat is "de tol die je betaald om buiten te wonen op de Veluwe". Maar ik ben tevreden. We kijken iTV zelfs met 2 tv ontvangers en ook nog op verschillende zenders en tegelijkertijd bellen en Internetten. Gaat perfect.

En……………. ik keek net op m'n modem en het services lampje is vanzelf weer groen gaan branden.

Eind goed, al goed.

Reageer