Beantwoord

2 dagen wachten op een noodpakket

  • 30 May 2019
  • 12 reacties
  • 947 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
sinds maandag 27 mei geen internet dus ook geen WiFi, radio, TV en alles wat met telefoon bedient wordt niet te gebruiken. Direct contact opgenomen met klantenservice.
Dinsdag 28 mei nieuw modem ontvangen. Wederom geen resultaat.
Woensdag 29 mei monteur op bezoek gehad, resultaat: kennelijk breuk in kabel ergens in de buurt.

dinsdag 4 juni komt er een team kijken om de breuk op te sporen, meer dan een week later dus. Dat is op zich geen probleem, maar wat wel?
Ik moet tot 48 uur na bezoek monteur wachten om een nood modem aan te vragen. Klantenservice kan niets doen. Men weet al dat ik meer dan een week zonder internet kom te zitten, waarom moet ik 48 uur wachten????

voor mijn gevoel wordt ik volledig in de kou gezet als klant omdat men al weet dat probleem zich ergens extern afspeelt!!!! Ben hier absoluut niet blij mee en zo ken ik de klantenservice van KPN niet.
icon

Beste antwoord door Susan_ 31 May 2019, 09:26

Bekijk origineel

12 reacties

Hoi, dat is een aparte situatie. Zou je alvast je gegevens in je forumprofiel willen invullen? Dan kan een KPN moderator er asap mee aan de slag.
Reputatie 1
Badge
Hoi, dat is een aparte situatie. Zou je alvast je gegevens in je forumprofiel willen invullen? Dan kan een KPN moderator er asap mee aan de slag.

Ik heb de gegevens in mijn profiel ingevuld. Maar idd een aparte niet leuke situatie.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Remko1974, excuses voor de wat verlate reactie! Ik zie dat een collega op 29 mei rond 18.45 een noodpakket heeft aangevraagd en tegoed heeft toegevoegd. Daarnaast is het mogelijk, omdat je ook een mobiel nummer bij KPN hebt, om het mobiele nummer te voorzien van een extra grote (storings)bundel. Je kan dan van dat toestel een hotspot maken, en toch op de apparaten nog internet krijgen (50GB bundel).

Zou je kunnen aangeven of je al bericht hebt over het noodpakket?
Reputatie 1
Badge
Goedemorgen @Remko1974, excuses voor de wat verlate reactie! Ik zie dat een collega op 29 mei rond 18.45 een noodpakket heeft aangevraagd en tegoed heeft toegevoegd. Daarnaast is het mogelijk, omdat je ook een mobiel nummer bij KPN hebt, om het mobiele nummer te voorzien van een extra grote (storings)bundel. Je kan dan van dat toestel een hotspot maken, en toch op de apparaten nog internet krijgen (50GB bundel).

Zou je kunnen aangeven of je al bericht hebt over het noodpakket?


Zojuist contact gehad en wordt een pakket opgestuurd en een digitenne ontvanger om tv te kunnen kijken. Hoop dat het pakket morgen aankomt op postkantoor
Reputatie 7
Badge +21
@Remko1974 fijn! En als het goed is, is die 50GB bundel toegevoegd en kan je tot en met morgen daar gebruik van maken indien nodig!
Reputatie 1
Badge
@Remko1974 fijn! En als het goed is, is die 50GB bundel toegevoegd en kan je tot en met morgen daar gebruik van maken indien nodig!

Hoi,

inmiddels alles ontvangen, noodpakket en extra GB. Leven is weer een stukje aangenamer. Nu hopen dat echte storing opgelost gaat worden dinsdag.
Reputatie 7
Badge +21
Top! Ik ga er vanuit dat het dinsdag opgelost gaat worden en je weer op de 'normale' manier televisie kan kijken en internet kan gebruiken!
Reputatie 1
Badge
Het probleem is opgelost. Een derde partij heeft tijdens graafwerkzaamheden dus een kabel beschadigd.

Gelukkig hebben 2 heren het keurig netjes opgelost en alles werkt weer. Hulde aan deze 2 heren!!!

Maar nu heb ik meer dan een week geen optimaal gebruik kunnen maken van de services van het KPN compleet pakket. De routers in mijn huis werkten niet, dus alles wat smart was zoals boven en buiten kon ik niet gebruiken.

is er een compensatieregeling? Verloopt dit via KPN die dit verhalen op de derde partij?

wil er geen discussie van maken (zeker niet zelfs) maar wil toch deze vraag stellen.

Bedankt.
A.h.g.i. heb je recht op restitutie van het abonnementsgeld per dag.

Dus: maandbedrag abonnement / 30 X "aantal dagen zonder"
Reputatie 7
Badge +21
@Remko1974, heel fijn om te lezen! Een vergoeding vanwege deze langdurige storing kan ik inderdaad aanvragen. Dit zal volgens bovenstaande berekening gaan. Met jouw maandelijkse factuurkosten kom ik dan uit op € 16,00. Ik heb dit in mindering gebracht op de factuur van juli (juni kon helaas niet meer) 😉
Reputatie 1
Badge
@Remko1974, heel fijn om te lezen! Een vergoeding vanwege deze langdurige storing kan ik inderdaad aanvragen. Dit zal volgens bovenstaande berekening gaan. Met jouw maandelijkse factuurkosten kom ik dan uit op € 16,00. Ik heb dit in mindering gebracht op de factuur van juli (juni kon helaas niet meer) ;)

Bedankt Susan, wordt zeer gewaardeerd!!!

Topic closed 😀
Reputatie 7
Badge +21
Geen enkel probleem, geniet van je diensten en wie weet tot ziens 😉

Reageer