Beantwoord

Dubbele kosten doordat overstap vanuit Ziggo via overstapservice niet goed is gegaan

  • 24 January 2020
  • 2 reacties
  • 278 keer bekeken

Op 12 dec overgestapt naar jullie maar ziggo loopt door jullie fout nog tot 31 januari dec dubbelen kosten ziggo en KPN en nu januari weer dat heb ik niet heb een uitkering en nu jullie dreigen met afsluiten terwijl ik zou worden terug gebelt wat dus niet is gebeurt want deze week kon ik nog terug stappen naar ziggo en wat nu ik kan niet weer en ziggo en KPN betalen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 27 January 2020, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Gradina, welkom op het forum, hoewel de reden minder leuk is:confused:

Ik begrijp dat het niet helemaal goed is gegaan met de overstapservice, en dat dit al wel hersteld is waardoor je abonnement bij Ziggo stopt per 31 januari. Als dit door ons in gang is gezet, zal je het dubbel betaalde abonnementsgeld ook van ons terug gaan ontvangen waardoor je niet teveel hoeft te betalen. 

Het kan echter wel een poosje duren voordat je dit van ons terug ontvangt en ik kan me goed voorstellen dat je daardoor nu een beetje in de problemen komt met betalen omdat dit natuurlijk niet iets is waar je op hebt gerekend.

 Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan wil ik graag voor je kijken wat ik kan verbeteren aan de ontstane situatie!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets mee van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat jouw situatie inmiddels via een andere weg recht is gezet :slight_smile:  Zo nee, dan hoor ik het natuurlijk graag!