Beantwoord

2 type Experiabox V10

  • 7 May 2019
  • 5 reacties
  • 349 keer bekeken

Vraagje klopt het dat er 2 type experiabox 10 te leveren zijn gr rik

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 7 May 2019, 11:49

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @rikkert ,
Er zijn een V10 en een v10a
Je kunt als klant niet kiezen wat je krijgt, het te leveren modem hangt af van het pakket waar je op geabonneerd bent.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @rikkert, Er zijn inderdaad 2 versies van de Experiabox V10. Stel je deze vraag met een bepaalde reden?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @rikkert, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Reputatie 7
Hoi @rikkert, Er zijn inderdaad 2 versies van de Experiabox V10.
Dat is niet waar, er is de V10 van de leverancier ZTE uit China en de V10A van de leverancier Arcadyan uit Taiwan. Dat zijn niet twee versies van hetzelfde apparaat maar twee volledig verschillende apparaten.
De V10A is hals over kop door KPN in de markt gezet omdat Trump dreigde om ZTE in de ban te doen en daarmee zou de continuïteit van de levering van de V10 in gevaar kunnen komen.
De V10 was/is een Experia Box die ik van harte kan aanbevelen, de V10A is een Experia Box die je mijns inziens zo lang mogelijk buiten jouw huis moet houden. Dat ding zit helaas nog vol met kinderziektes, net als de Experia WiFi (ook van Arcadyan 🤔).
Reputatie 7
Badge +19
@wjb, Fijn dat je het nog even toegelicht, het is nu vast en zeker duidelijker voor @rikkert 🙂

Reageer