Vraag

200/200Mbps actie voor nieuwe klanten maar niet voor bestaande

  • 19 July 2019
  • 22 reacties
  • 483 keer bekeken

Goedendag,
Ik ben al enige tijd klant bij KPN en heb een internet en tv pakket via glasvezel met aan aanvulling op extra snelheid 100/100.
Nu zag ik dat als een nieuwe klant zich aanmeld ze kunnen kiezen voor 200/200 voor dezelfde prijs als 100/100, €4,99, zolang ze klant blijven.
Als ik via mijn KPN kijk tussen de opties dan betaal ik gewoon €8,99 er voor.
Kan ik ook als bestaande klant voor deze actie van 200/200 voor €4,99?

Met vriendelijke groet,
Jesper

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Jesper,

Heb jij nog een lopend (jaar)-contract of is jouw vaste contractsperiode voorbij?

Want als je een lopend contract hebt, zit je gedurende die periode vast aan de toen afgesproken voorwaarden.

Maar daarna zou je kunnen “eisen” dat je ook voor de lagere prijs in aanmerking komt.
Reputatie 7
Maar daarna zou je kunnen “eisen” dat je ook voor de lagere prijs in aanmerking komt.
Op basis waarvan zou je dat dan kunnen "eisen"?
Ik ben het er overigens volledig mee eens dat ook bestaande klanten in aanmerking zouden moeten komen voor die korting. Sterker nog, de prijs voor 200/200Mbps zou mijns inziens standaard €4,99 moeten worden en die voor 500/500Mbps zou standaard €8,99 moeten worden. Het nieuwe 1Gbps abonnoment (zodra die geïntroduceerd wordt) zou dan €12,99 kunnen gaan kosten.
Reputatie 7
Badge +28

Maar daarna zou je kunnen “eisen” dat je ook voor de lagere prijs in aanmerking komt.Op basis waarvan zou je dat dan kunnen "eisen"?


Ik zet het natuurlijk niet voor niets tussen aanhalingstekens. Wat ik eigenlijk bedoel, is dat je dan jouw abonnement zou kunnen beëindigen en dan opnieuw afsluiten tegen de gunstiger voorwaarden.

Maar ik verwacht dat na de afgesproken contractperiode een aanpassing van de prijs naar de nieuwe prijs geen probleem zou moeten zijn.

Het is eigenlijk een beetje te vergelijken met energiecontracten. Daar spreek je vaak ook een vaste prijs af voor een vaste periode. Of de zorgpremie etc.etc.



Ik ben het er overigens volledig mee eens dat ook bestaande klanten in aanmerking zouden moeten komen voor die korting. Sterker nog, de prijs voor 200/200Mbps zou mijns inziens standaard €4,99 moeten worden en die voor 500/500Mbps zou standaard €8,99 moeten worden. Het nieuwe 1Gbps abonnoment (zodra die geïntroduceerd wordt) zou dan €12,99 kunnen gaan kosten.



Ook ik ben het daarmee eens hoor. Maar ik ben bang dat dit niet zomaar er doorheen is.
Hoi @Jesper1012 . Welkom op het forum.
Een terechte vraag maar ik kan je er vanuit het forum niet direct mee helpen. Als je buiten jaarcontract zit is het misschien raadzaam om eens te bellen met de afdeling retentie. Ik kan niks beloven maar misschien hebben zij de mogelijkheid om je om te zetten. .
Reputatie 7
Het is natuurlijk heel vervelend dat zoiets via een afdeling retentie zou moeten lopen.
Reputatie 4
Badge +5
Ben er ook wel benieuwd naar ben ook lang klant en compleet zou ook wel naar 200/200 willen upgraden zit er als bestaande klant geen beloning als trouwe klant een korting in
Reputatie 7
Ben er ook wel benieuwd naar ben ook lang klant en compleet zou ook wel naar 200/200 willen upgraden zit er als bestaande klant geen beloning als trouwe klant een korting in
Heb jij een Internet en TV abonnement of nog een "Alles-in-1" abonnement?
Reputatie 4
Badge +5
Alles in 1 stAndaard
Reputatie 7
Als jij jouw abonnement door een medewerker van KPN laat omzetten naar een nieuw Internet en TV abonnement met een looptijd van 1 jaar dan ben ik er van overtuigd dat daar een prima korting uit kan komen.
Uiteraard wil ik met je kijken, @MachielAtsma . Mocht je hier in willen duiken, laat het weten.
Reputatie 4
Badge +5
Nou heb alles in 1 oude abbo nog met alle voordelen die ik die wil ik niet kwijtraken zoals gratis spotify enz 😉
Reputatie 7
Reken eens uit wat het "Internet en TV" abonnement met daarbij het Spotify Premium abonnement kost en zie dat die prijs zo ongeveer hetzelfde is als jouw huidige "Alles-in-1" abonnement met "gratis" Spotify Premium.
Hoi @Jesper1012 . Welkom op het forum.
Een terechte vraag maar ik kan je er vanuit het forum niet direct mee helpen. Als je buiten jaarcontract zit is het misschien raadzaam om eens te bellen met de afdeling retentie. Ik kan niks beloven maar misschien hebben zij de mogelijkheid om je om te zetten. .


Ik zit na 30 juli buiten mijn jaarcontract. Ik las dat het voor een andere klant niet zoveel moeite was om het om te zetten:
https://forum.kpn.com/internet-9/200-200mbps-prijs-voor-bestaande-klanten-475730
Het is maar net wie je treft volgens mij.
Maar ik zal weleens een belletje wagen en kijken of ze een in een goede bui zijn 😉
@MachielAtsma : Zo te lezen zit je in een gunstige propositie. Dan is het misschien niet handig om de stap naar de meest recente aanbieding te maken.

@Jesper1012 : Ik was iets te kort door de bocht. Is het jou al via andere weg gelukt? Anders gaan we hier samen nog eens naar kijken 🙂
@Jesper1012 : Ik was iets te kort door de bocht. Is het jou al via andere weg gelukt? Anders gaan we hier samen nog eens naar kijken :-)

@Erwin_ : ik heb nog niet gebeld. Lijkt me een goed plan dat we er samen even naar kijken wat er mogelijk is. 👍
Prima! Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven? 🙂
Prima! Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven? :-)
@Erwin_ : ik heb mijn profiel aangevuld.
Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?
Reputatie 4
Badge +5
@MachielAtsma : Zo te lezen zit je in een gunstige propositie. Dan is het misschien niet handig om de stap naar de meest recente aanbieding te maken.

laat mij het weten doe een leuk voorstel
Reputatie 4
Badge +5
😀
Ik kom er achter dat jij geen glasvezel hebt, Machiel. Dan is die aanbieding helaas niet mogelijk. Ik denk dat je momenteel in een hele gunstige propositie zit, dus mijn advies is om daar te blijven zitten. Ik heb geen andere aanbiedingen, helaas.
Reputatie 4
Badge +5
Jammer