Beantwoord

200 Mbit/s haalbaar?

• 5 juni 2018
  • 4 reacties
  • 449 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Op fouatack stad dat ik pairbonding kan hebben maar bij mijn kpn staat nog niet kan ik wel krijgen als een monteur het installeerd? Of in orde maakt is überhaupt mogelijk
icon

Beste antwoord door Ward_ 11 juni 2018, 14:33

Om verwarring te voorkomen: Pairbonding is niets iets dat je als klant zelf kan bestellen.
Je bestelt een abonnement met een bepaalde snelheid. Als die snelheid leverbaar is met 1 aderpaar dan krijg je geen pairbonding. Is er pairbonding nodig (en beschikbaar volgens Fourstack) voor die abonnements-snelheid dan zal dat inderdaad door KPN geregeld worden en komt een monteur bij je thuis.
Dus in dit specifieke geval: Als @MachielAtsma een abonnement heeft met een snelheid van 100/10 dan is er geen pairbonding nodig (uitgaande van het adres op het plaatje). Neemt hij het nieuwe 200/20 abonnement per 1 juli aanstaande, dan is er wel pairbonding nodig.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Als fourstack zegt dat het kan dan is het mogelijk als NL1 order en is het gewoon aan te sluiten, wel komt er dan waarschijnlijk een monteur
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag MachielAtsma, bedankt voor je bericht!
Zoals op de foto te zien is, kan je inderdaad Bonding aanvragen op het adres dat je ingevuld hebt. Echter, als ik kijk naar het adres wat je eerder hebt opgegeven bij ons en wat gekoppeld is aan jouw abonnement, komt dat niet overeen met wat je op de foto hebt ingevuld! Dat kan de verwarring veroorzaken in dit geval.. Om overgezet te worden op Bonding komt er altijd een monteur om dit in orde te maken!
Zou je middels een privébericht mij kunnen voorzien van je huidige adres?
Reputatie 7
Badge +8
Om verwarring te voorkomen: Pairbonding is niets iets dat je als klant zelf kan bestellen.
Je bestelt een abonnement met een bepaalde snelheid. Als die snelheid leverbaar is met 1 aderpaar dan krijg je geen pairbonding. Is er pairbonding nodig (en beschikbaar volgens Fourstack) voor die abonnements-snelheid dan zal dat inderdaad door KPN geregeld worden en komt een monteur bij je thuis.
Dus in dit specifieke geval: Als @MachielAtsma een abonnement heeft met een snelheid van 100/10 dan is er geen pairbonding nodig (uitgaande van het adres op het plaatje). Neemt hij het nieuwe 200/20 abonnement per 1 juli aanstaande, dan is er wel pairbonding nodig.
Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond MachielAtsma, Ik neem het even over van mij collega Susan.

We hebben nog geen reactie van jou mogen ontvangen. Mocht je hier nog vragen over hebben dan ontvang ik graag alsnog een privébericht met daarin je huidige adres.

Reageer