Beantwoord

200mbit 8,99euro optie verdwenen

  • 14 May 2019
  • 31 reacties
  • 1282 keer bekeken

mijn optie om voor 8,99 te kiezen voor 200mbit is verdwenen op mijn KPN zou dit binnenkort standaard worden voor de zenders die gaan verdwijnen of is het een fout?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 May 2019, 14:22

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Als jij een 4K abonnement zou hebben, dan is 200/20Mbps de standaard max. snelheid.
Nu heb je dat zo te lezen niet immers je hebt een HMB2260 ontvanger.
Waarom die optie weg is weet ik niet tenzij het zo is de maximaal haalbare snelheid bij jou niet of nauwelijks hoger is dan 100Mbps.
Nee die optie is er altijd geweest en op mijn adres is 218 mbit beschikbaar
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Remco78. Wat vreemd dat deze optie verdwenen is. Ik zie dat je op dit moment het Alles in 1 Premium abonnement afneemt. Krijg je de mogelijkheid om 200 Mbit/s aan te vragen wel te zien wanneer je het abonnement wijzigt naar Internet en TV of Internet en TV Basis in Mijn KPN? Op deze pagina lees je meer over de wijzigingen. Je ontvangt (nog) een persoonlijk bericht waarin staat of deze snelheidsverhoging ook voor jou geldt. Voor het Internet en TV 4K pakket is per 1 mei 2019 een snelheidsverhoging doorgevoerd, 200 Mbit/s download en 20 Mbit/s upload. Je hoeft hier zelf niets voor te doen.
Beste Vikash,

inderdaad dan staat die opties er nog wel maar bij het Premium niet meer wat is de rede wordt het ook standaard 200mbit net als bij het 4k abonnement
Reputatie 7
Badge +21
Het is op dit moment nog niet bekend of het Alles in 1 Premium abonnement ook een snelheidsverhoging krijgt. Zodra hier meer over bekend is laten we dat weten op het KPN Forum.
Wwaarom is de optie dan niet meer beschikbaar??????????
Reputatie 7
Badge +21
Zover ik weet is deze optie (200/20) alleen maar mogelijk wanneer het abonnement vernieuwd wordt naar "Internet en TV of Internet en TV Basis". Bij het alles in 1 Premium is het helaas niet mogelijk om deze extra snelheid aan te vragen.
Dat is grote onzin wat je nu zegt want die optie heb ik ruim een jaar gehad en nu is het ineens verdwenen
Hen net een artikel gelezen op internet dat KPN de 4k abonnement en de oude Premium pakketen een snelheidsverhoging krijgen per 1 juni deze groep zou voor 1 mei per brief geïnformeerd zijn maar dat is in mijn geval niet het geval,wel is de optie snelheidsverhoging 8,99 euro voor 200mb verdwenen dus goede hoop op 1juni
Reputatie 7
Badge +21
Waar heb je gelezen dat oude Premium pakketten ook een snelheidsverhoging krijgt? Ik zal het voor de zekerheid intern navragen. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.
KPN
De prijzen van nieuwe KPN-abonnementen stijgen met € 1,- per maand. Voor oude abonnementen geldt een hoger tarief. Hier komt er maandelijks tussen de € 1,50,- en € 3,50 bij. Jaarlijks kom je dan dus uit op een extra bedrag van € 12 tot € 42. Gelukkig staat daartegenover dat mensen met het duurste Internet en TV 4K-pakket en de oude Premium-pakketten 25% sneller internet krijgen. Dit is overigens wel afhankelijk van waar je woont. Niet overal is deze hoge snelheid namelijk beschikbaar.
Een andere verandering die er bij KPN zal plaatsvinden, is dat er zenders uit het basispakket geschrapt worden. Zes om precies te zijn. Het gaat onder andere om 24Kitchen en National Geographic. Tot grote teleurstelling van de liefhebber. Ook uit het pluspakket zullen er twee zenders verdwijnen. Gelukkig komen er bij beide pakketten twee zenders, waaronder 100%NL en Love Nature HD, voor terug.
Heb jij KPN Digitenne? Houd er dan rekening mee dat de abonnementskosten vanaf juni met € 1,50,- per maand verhoogd worden. Het zenderaanbod wordt niet uitgebreid.
Reputatie 7
Badge +21
Ik ben erg benieuwd waar je op kpn.com dit verhaal hebt gelezen @Remco78. Zou je het linkje van deze pagina in dit topic willen plaatsen?
Reputatie 7
Pricewise
precies dat is de site.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het voor de zekerheid nagevraagd. Klanten met een Alles-in-1 Premium abonnement krijgen, indien technisch haalbaar, automatisch een upgrade naar 200/20 MB/s. Deze verhoging is al in gegaan op 1 mei 2019. Zou je eens een bekabelde speedtest willen uitvoeren om te bekijken of jouw internetsnelheid inmiddels al verhoogd is?
Nee is nog 100mb ook als ik inlog op mijn modem is het nog niet zichtbaar maar op mijn adres is wel 218mb beschikbaar
Reputatie 7
Badge +21
De reden waarom er een 100MB verbinding gehaald wordt is omdat onze diensten op dit moment worden geleverd over een VDSL2-verbinding. Ik heb dit zojuist aangegeven dat de lijntype gewijzigd moet worden naar VPlus. Het heeft even tijd nodig voordat jouw lijntype gewijzigd is. Je ontvangt per e-mail meer informatie hierover. Zodra de lijntype gewijzigd is heb je een internetsnelheid van 200 MB.
bedankt Vikash,
Ik vind het alleen jammer dat de klant op de hoogte moet zijn van de veranderingen en dat KPN dit niet aangeeft als ik hier zelf niet achter aan ben gegaan (en weet) dan had ik nog steeds op 100mb gezeten en dit is niet de eerste keer dat dit voorkomt ook was dit van ADSL naar vdsl.

Vverder hoop ik dat het nu goed komt en wacht het af en als het zover is krijg je een melding hierover.
Reputatie 7
Badge +21
Dat begrijp ik @Remco78. Het is inderdaad erg jammer dat je hier zelf achteraan moest. Ik ga er vanuit dat jouw internetverbinding binnenkort ook verhoogt wordt. Mocht dit niet het geval zijn, dan weet je mij te vinden.🙂
Dank in ieder geval tot heden heb ik nog niets vernomen per mail alleen op mijn KPN staat dat ze een wijziging doorvoeren.hoelang duurt dit ongeveer
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het zojuist voor jou nagekeken. We zijn bezig met de voorbereidingen en op 04-06-2019 wordt de verbinding omgezet naar VPlus. Na deze datum zal jouw internetsnelheid omhoog gaan. Mocht je na deze datum geen verschil merken, dan hoor ik het graag van je!
Beste Vikash,

Weet u al of het morgen inderdaad doorgaat dat ik omgezet wordt naar Vplus zo ja hoe laat ?

Met vriendelijke groet,
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb zojuist jouw aansluiting erbij gepakt en zie dat het nog steeds in de planning staat om jouw verbinding op 04-06-2018 om te zetten naar VPlus. Deze wijziging wordt uitgevoerd voor 20.00 uur.
Oke bedankt en moet dat in de wijkkast gebeuren of iets anders?
2019 neem ik aan

Reageer