Beantwoord

200mbit 8,99euro optie verdwenen

  • 14 May 2019
  • 31 reacties
  • 1282 keer bekeken

mijn optie om voor 8,99 te kiezen voor 200mbit is verdwenen op mijn KPN zou dit binnenkort standaard worden voor de zenders die gaan verdwijnen of is het een fout?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 May 2019, 14:22

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +21


Foutje, ik bedoel 2019 natuurlijk😮
En ja, dit gebeurd in de wijkkast
Bes te Vikash
De omschakeling naar V plus is geslaagd alleen heb ik nu geen tv meer foutcode 301 heb alles al geprobeerd volgens de site
jazeker, alle problemen zijn opgelost. Ik heb deze reactie op het forum gezet om iedereen te laten weten dat als je de foutcode 301 krijgt, je dan je eigen Experiabox moet resetten (met een grote paperclip in dat gaatje porren). ik dacht ik zet dit maar even in het forum omdat deze oplossing niet in de gebruiksaanwijzing van de KPN werd vermeld en de telefonische helpdesk vd KPN me niet kon helpen en een monteur op ons af wilde sturen. Door de Experiabox te resetten was dat dus niet meer nodig.

Nee dit helpt bij mij helemaal niet

Admin: afgesplitst en samengevoegd van dit topic
Tv doet het weer heb ethernetkabel van ITV ontvanger uit Netgear switch gehaald en direct in modem gedaan en toen ging hij de software weer downloaden.
Maar dat is toch raar waarom hij het in de switch altijd heeft gedaan en nu ineens niet hetzelfde heeft mijn soundbar zit ook aangesloten met ethernetkabel en als ik hem wil updaten zegt hij er is geen verbinding dan haal en klik ik de ethernetkabel erin en eruit en dan heeft hij weer even verbinding waar ligt dit aan??????
Heb nu mijn oude switch netgear gs 605 gemonteerd en nu werkt het wel dus mijn nieuwe netgear prosafe plus switch gs 105e is kapot denk ik die ik van u heb gehad.kunt u mij een gratis vervanger versturen of een nieuwer type met meer aansluitmogelijkheden.

Alvast vriendelijk bedankt PS. DE VPLUS verbinding werkt uitstekend.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat de verbinding nu goed werkt. Aangezien je met de oude switch weer een verbinding hebt op de tv-ontvanger en soundbar mag/kan ik geen gratis switch toesturen. Mocht je toch een nieuwe switch willen, dan kan je een switch aanschaffen in onze webshop. Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer