Hallo allemaal,
ik heb sinds bijna 2 maanden een Kpn internet en tv pakket, de maximum snelheids is 41 Mbit en zal nooit hoger worden volgens de Kpn monteurs die het eea hebben doorgemeten en vervangen (oude bekabeling tot isra punt). Fourstck en Kpn geven aan dat ik een download mag verwachten tot 66 Mbit.
Ik heb een vdsl verbinding, de buren in het portiek naast mij hebben de mogelijkheid van pairbonding, Volgens Fourstack is daar parbonding mogelijk en Kpn geeft aan dat een 4K abonnement af te nemen is.
Om tot pairbonding over te gaan moet het 2e aderpaar gelast worden, en dat is alleen mogelijk door een analoge lijn aan te vragen. En hier komt het probleem:
Volgens de technische medewerker die ik gesproken heb van Kpn klantenservice vaste telefonie, mag er vanaf 1 januari 2018 geen analoge lijn meer worden aangelegd/gelast worden ivm linesharing en kaping???
Elke aanvraag wodt direkt door Kpn afgewezen.
Ik heb de beste man uitleg gegeven over de reden om een analoge lijn aan te vragen (pairbonding) en meneer gaf aan dat helaas niet meer gaat op deze manier vanaf 1 januari 2018.
Ik ben doorverwezen naar mijnaansluitingen.nl om daar een aanvraag in te dienen, meneer gaf aan dat de kans van slagen ook daar heel klein is.
Klopt het bovenstaande betreft de aanvraag van een analoge lijn?
En wat kan ik nog meer doen om de 2e aderpaar gelast te krijgen?
Xs4all schijnt dit ook niet meet te doen voor haar particuliere klanten.