Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

2x factuur

Reputatie 4
Badge +5
  • HTS
  • Slimmerik
  • 225 reacties
Geen ernstig probleem hoor, maar ik vroeg me af waarom ik de laatste tijd de factuur steeds 2x ontvang (sinds november volgens mij)
Meestal met een verschil van ongeveer 2 uur, maar verder precies hetzelfde, factuur heeft ook dezelfde factuurnummer..

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
Bijzonder! Het kan eens een keertje voorkomen dat je mails van ons dubbel krijgt, maar zou niet structureel moeten gebeuren. Is dit in hetzelfde mailprogramma, of gebruik je meerdere (bijvoorbeeld een webmail in combinatie met outlook)? Ik wil verder ook hier graag nog even kijken of er niet iets aangevinkt staat waardoor je dingen dubbel krijgt. Ik kon zo gauw niet terugvinden of we je gegevens al hebben. Dus ik stuur je een priv├ębericht. Reageer daarop met je gegevens, dan kijk ik het na.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb het hier nagekeken en ik zie geen rare dingen, HTS. Ik kan niet verklaren waarom je de mails dubbel krijgt. Kijk het nog even een factuur of twee aan. Als het dan blijft doorgaan, laat het me weten, dan kijk ik of ik hier intern er iets aan kan doen.
Reputatie 4
Badge +5
Dank je voor het uitzoeken, ik hou het in de gaten.

Reageer