Vraag

3 dagen problemen met internet

  • 6 May 2021
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Beste,
Ik heb reeds drie dagen last van mijn (glasvezel) internet en tv verbinding thuis (glas lampje brand niet).
Twee dagen achterelkaar is er een monteur geweest, nadat ze het ‘probleem’ hadden opgelost en waren vertrokken viel het weer uit. Net voor de derde keer gebeld en medewerker gaf aan een ticket te hebben ingeschoten, maar dat dit drie werkdagen kan duren. Dat wil zeggen dat ik een heel weekend + deze week zonder TV en Internet zit.
Ik vind dit niet kunnen ben al ruim 20 jaar klant met verschillende pakketten. Nu vooral er veel thuisgewerkt dient te worden, hebben wij stabiel internet nodig. 
Ik ga nu serieus kijken voor een andere aanbieder. 
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @R.Schapendonk  en goed dat je aan de bel trekt.

Ik wil graag eens kijken wat ik voor je kan doen, zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik aan de slag kan?

Dag @Nico_ ,

 

het is gelukkig vanochtend opgelost!

er is een fout gemaakt met terugzetten van de glasvezel kabels in het kastje voor in de straat. 
Bleek dat iemand anders ook storing had in de straat en wij hebben hun glas gekregen…

foutje van de monteur 

Reputatie 6
Badge +10

Ah vandaar dus. Goed om te lezen dat het opgelost is! :D