Beste kpn,
Bij deze wil ik een klacht indienen. Mijn huishouden heeft namelijk drie dagen lang zonder internet gezeten. Dit is natuurlijk onacceptabel aangezien ons is beloofd 24/7 internet te hebben, buiten de geplande onderhouden. Daar komt bij dat wij zonder internet hebben moeten zitten gedurende een hele belangrijke periode, namelijk offerfeest. Dit feest is een van de enige twee feesten die wij vieren met familie en vrienden. En vanwege Corona kunnen we niet langs iedereen gaan en is bellen en chatten met hen de ideale oplossing. Maar helaas zaten wij zonder internet en hebben we dat niet kunnen doen zonder extra kosten. We hebben namelijk databundels moeten aanschaffen ter waarde van €20,00,-Â
Buiten dat om is het internet altijd al slecht sinds dat we bij kpn een abonnement hebben.
Daarnaast is dit niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, uit mijn hoofd al de vijfde keer. En dan nog een dingetje. Een aantal medewerkers van de klantenservice zijn klantonvriendelijk en onbehulpzaam. Zo zei een medewerker: ‘Voor iedereen die belt is internet het belangrijkste', wat natuurlijk totaal niet relevant is. Wij bellen om hulp en verwachten dan ook daadwerkelijk hulp en niet rare opmerkingen die nergens op slaan. Ook hebben we vaker moeten bellen en elke keer geeft een medewerker iets anders aan, zo geeft de ene medewerker aan dat er een storing is en de ander kan niets zien op ons adres, en dit op dezelfde dag rond dezelfde tijd. Heel vaag allemaal.Â
Uiteindelijk is er een monteur langs geweest en kwam tot de conclusie dat er tijdens de onderhoud een kaart van ons adres niet goed is teruggezet.
Wij eisen een vergoeding voor de dagen dat wij zaten zonder internet.
Ik zie graag spoedig een reactie tegenmoet.
Â
Met vriendelijke groet,
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel