Vraag

3e KPN SuperWifi aansluiten, lampje blijft paars

  • 8 May 2021
  • 8 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik heb via marktplaats een 3e kpn superwifi gekocht, naar fabrieksinstellingen gereset en de installatiestappen gezet, echter blijft er na installatie het lampje paars branden, wat te doen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

andere utp kabel proberen. en anders je ander 2 superwifi punten resetten en de gekochte als eerste installeren

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Sannie1964, ik lees dat je een goede tip hebt gekregen van @Darkie117! Stappen om de Superwifi punten aan te sluiten, kun je ook hier rustig nalezen:

 

 

Laat je weten als het gelukt is of waar je nog tegenaan loopt? 

Ik heb de superwifi verwisseld en toen functioneerde het. Maar toen begaf het 3e punt. Geen wifi en geen lampje. Ik heb deze nu aangesloten aan de router maar geeft nog steeds geen lampje. Eerst knipperend blauw dan groen en daarna niks meer.

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb de superwifi verwisseld en toen functioneerde het. Maar toen begaf het 3e punt. Geen wifi en geen lampje. Ik heb deze nu aangesloten aan de router maar geeft nog steeds geen lampje. Eerst knipperend blauw dan groen en daarna niks meer.

Knipperend blauw is update, groen is stabiel en niks is geen stroom zou je zeggen, heb al veel punten gezien maar nooit een die aan stond zonder lampje. Tenzij er via de kpn thuis app het lampje is uitgezet.

zie je het punt toevallig in de app? En zat het apparaat nog gesealed in een doos?

Reputatie 3

Ik heb de superwifi verwisseld en toen functioneerde het. Maar toen begaf het 3e punt. Geen wifi en geen lampje. Ik heb deze nu aangesloten aan de router maar geeft nog steeds geen lampje. Eerst knipperend blauw dan groen en daarna niks meer.

Knipperend blauw is update, groen is stabiel en niks is geen stroom zou je zeggen, heb al veel punten gezien maar nooit een die aan stond zonder lampje. Tenzij er via de kpn thuis app het lampje is uitgezet.

zie je het punt toevallig in de app? En zat het apparaat nog gesealed in een doos?

Het lampje kan met kort klikken op de WPS knop ook uitgeschakeld of gedimd worden.

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb de superwifi verwisseld en toen functioneerde het. Maar toen begaf het 3e punt. Geen wifi en geen lampje. Ik heb deze nu aangesloten aan de router maar geeft nog steeds geen lampje. Eerst knipperend blauw dan groen en daarna niks meer.

Knipperend blauw is update, groen is stabiel en niks is geen stroom zou je zeggen, heb al veel punten gezien maar nooit een die aan stond zonder lampje. Tenzij er via de kpn thuis app het lampje is uitgezet.

zie je het punt toevallig in de app? En zat het apparaat nog gesealed in een doos?

Het lampje kan met kort klikken op de WPS knop ook uitgeschakeld of gedimd worden.

Die wist ik nog niet, en zo leer je constant wat nieuws 😁

Beste mensen, dank voor jullie bericht. Ik zou graag in kpn app checken of het lampje aan of uit staat, maar hoe kom ik in de app en welke is het überhaupt. Verder de vraag welke gegevens ik moet invoeren, als ik de we code neem van een van de superwifi punten geeft het bericht dat het onjuist is….kortom graag ook hier hulp bij gewenst, alvast bedankt,

Reputatie 7
Badge +24

Probeer eerst eens in te loggen op http://192.168.2.151. Opent die pagina bij u?