Beantwoord

403 acces forbidden denied

  • 5 March 2021
  • 12 reacties
  • 92 keer bekeken

kan eigen homepage niet meer zien 403 acces forbidden denied

 

icon

Beste antwoord door Lisa 22 March 2021, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @rob4! Kon je er tot kort geleden nog wel bij? Heb je iets aangepast op je homepage waarna hij niet meer bereikbaar is? 

Hoe probeer je je site te bereiken? 

(ftp://- , http://- of https://home.kpn.nl/gebruikersnaam)? 

hoi Lisa een tijd niet gebruikt 

kan via ftp wel uploaden 

maar als daadwerkelijke de homepage wil bekijken krijg ik de melding 

Reputatie 7
Badge +17

Oké! Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee of de homepage nog wel goed geactiveerd is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Graag je gebruikersnaam, e-mailadres (waaraan de homepage gekoppeld is) en je klantnummer. 
Je mag de gegevens invullen bij vakjes waar privé bij staat. Die zijn alleen zichtbaar voor KPN moderators. 

de gegevens staan nu in mijn profiel  email en klantnummer

Reputatie 7
Badge +17

Hey @rob4! Je homepage is goed geactiveerd en zou bereikbaar moeten zijn. Heb je laatst een bestand ge-upload? Ik ben er zelf niet helemaal in thuis, maar in meerdere topics wordt aangegeven dat bestand [.php] niet ondersteund wordt. Met deze foutmelding tot gevolg.

is al een tijd niet meer bereikbaar misschien dat iemand anders bij kpn ernaar kan kijken 

alvast bedankt voor jou moeite

Reputatie 7
Badge +17

Ik zal eens een poging wagen om iemand te vinden die mij hier wat meer over kan vertellen. Wat is de naam van jouw homepage? Ik ga ervan uit dat diegene dit graag wil weten om het e.e.a. uit te zoeken. 

hoi Lisa,

ik heb de naam van homepage in mijn profiel neergezet 

 

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel, ik heb het doorgegeven. Als ik een reactie ontvangen heb, laat ik het weten. 

Reputatie 7
Badge +17

@rob4 Ik heb een reactie ontvangen. 

Je kunt wel bij de inhoud komen van je homepage, toch? Kun je eens kijken of je daar een index.htm(l) bestand ziet staan?

Hij vraagt verder het volgende: Sla alles eerst lokaal op op de pc opslaan en dan de hele kpn homepage directory leegmaken via het ftp-programma. Krijg je nu een andere melding te zien dan 403? Zo ja, dan kan de index.htm(l) worden geĂ¼pload en is er een homepage live (normaliter). 

Kun je hiermee uit de voeten?

 

 

 

hoi Lisa,

het werkt weer bedankt voor de moeite

groet,

Rob

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen @rob4  :sunglasses: