Beantwoord

4G Außenbereich

  • 5 August 2020
  • 14 reacties
  • 104 keer bekeken

Hallo ,

seit einiger Zeit komme ich höchstens auf 11 Mbps download . Davor war es immer ca. 20-22Mbps .

Woran kann das liegen ? 

Gruß

Wolfgang

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 19 August 2020, 10:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hallo ,sinds enige tijd heb ik nog maar maximaal 11 Mbps kunnen downloaden. Voorheen was het altijd rond de 20-22 Mbps. Waarom is dat?Groeten Wolfgang
Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Wolle

Mein Deutsch ist nicht sehr gut, aber ich wil es probieren. Dein schnelheid mit deine Handy ist langsamer als zuvor. Und ist das nur bij du zu Hause? Oder uberall? Und sinds wann? Und is die schnelheid gleich wann du deine simkarte in ein andere Handy test?

Hallo Bart ,

es geht nicht um mein Handy . Es geht um schnelleres Internet im Außenbereich .

Bis vor einigen Wochen hatte ich immer 20-22Mbit download . Jetzt komme ich nicht über 10 Mbit .

Gruß Wolle

Hallo ,

was ist da los bei KPN ? Jetzt geht nichts mehr . 4G Modem ist an , aber seit gestern brennt die 

4G-Lampe nur noch rot .

Reputatie 7
Badge +20

Ach so, Ich hatte das nicht verstanden. Nimmer geht es oben 10 Mbit/s? Kanst Du ein foto von die Sagemcom 4G router machen? Und wo steht die Router?

Und ist es gut wann wie weiter gehen in English oder Niederländisch? 

 

Ga verder in het Nederlands. Als ik het niet kan lezen, vraag ik het aan mijn vriend.

Kan het zijn dat de 4G-modem defect is?

Reputatie 7
Badge +20

Dat gaat niet zoals het moet. 4G wordt helemaal niet gebruikt lijkt het. Zou je het 4G modem eens opnieuw willen installeren volgens deze stappen. Ook lees je daar wat de beste plek voor het modem is enz. Ik ben benieuwd of het beter wordt.

This IP 77.167.17.141 has no access to the webpage

Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd. PC, modem. Alle kabels en stekkers. Nu werkt de 4G-modem weer. Helaas hebben we hier buiten een zeer slechte ontvangst. Een download van meer dan 11 Mbps is niet mogelijk. Maar het belangrijkste is dat het weer werkt.

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat het nu weer werkt. Je ziet ook de lampjes weer op het modem branden? Heb je ook het modem op een andere plek geprobeerd. Maar zoals je al aangeeft is de dekking op jouw locatie niet heel goed en is er momenteel ook nog een storing, dus dat helpt ook niet mee in de snelheid.  

Anders kan je nog overwegen om een buitenantenne aan te schaffen. 

Reputatie 7
Badge +20

Is het nog beter geworden?

Meer als 11Mbit downloaden is niet mogelijk, ik moet ermee leven.

Reputatie 7
Badge +20

Het is niet heel veel nee, maar volgens mij kun je er wel mee redden. 

Mochten we nog iets kunnen betekenen, dan horen wij graag weer van je.