Beantwoord

4G Buitengebied

• 26 december 2017
  • 7 reacties
  • 281 keer bekeken

Woon al een paar jaar in het buitengebied. Betaal al jaren voor snelheden die KPN niet kan afleveren. Gemiddeld zit ik tussen de 2.1 en 3 Mbit. En deze is nog niet eens stabiel, al meerdere keren klachten over de verbinding afgegeven, maar echt opgelost is het nooit. Veranderingen in snelheid aanbod al jaren laag, maar wel elk jaar de stijgingen van de abonnement mogen betalen. Is er eindelijk een oplossing (4G), kom je er (nog) niet voor in aanmerking. Meer dan 10 jaar de hoofdprijs betalen, mag je toch verwachten dat indien er een oplossing ligt deze ook wordt aangeboden. Volgens eigen dekking graad, gewoon 4G binnen aanwezig, snap niet wat nu weer de reden is om ons als klant tegen te werken in de service welke wel theoretisch geboden zou moeten kunnen worden.
icon

Beste antwoord door Erik_ 5 februari 2018, 17:33

Rob, ik heb goed nieuws voor je, Sneller Internet Buitengebied is nu beschikbaar voor je! Ik kan dit voor je aanzetten als je wilt. Het verandert verder niets aan je abonnement qua inhoud of prijs. Je krijgt het modem dan thuisgestuurd met een installatiehandleiding.

Eb01, ik heb voor jou ook gekeken. Voor jou is het helaas nog niet beschikbaar. We kunnen eind maart even weer voor je kijken.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Rob, welkom op het forum! Begrijp ik goed dat jij zelf geen problemen ervaart met de dekking binnenshuis? Zou je eens een speedtest willen doen? Dan kijk ik graag voor je of er een mouw te passen valt aan de onbeschikbaarheid van 4G Buitengebied 🙂
Hoi Rob, welkom op het forum! Begrijp ik goed dat jij zelf geen problemen ervaart met de dekking binnenshuis? Zou je eens een speedtest willen doen? Dan kijk ik graag voor je of er een mouw te passen valt aan de onbeschikbaarheid van 4G Buitengebied :)
Ik zelf heb Vodafone mobiel. Volgens de postcode checken KPN staat mijn woning binnen de 4G ontvangst binnenshuis. De ontvangst van Vodafone 4G is: gemiddeld 25 down en 8 up, Vwb t-mobile 4G weet ik dat die beduidend slechter binnenshuis is. Bezoek met KPN mobiel geven aan dat ze ook binnenshuis 4G hebben, kan ik echter niet controleren. Hoop dat er iets geregeld kan worden, woon nu al sinds 2005 hier met deze slechte internet verbinding van 0,8 tot max 3.0 welke ook niet stabiel is.
Hoi Rob, welkom op het forum! Begrijp ik goed dat jij zelf geen problemen ervaart met de dekking binnenshuis? Zou je eens een speedtest willen doen? Dan kijk ik graag voor je of er een mouw te passen valt aan de onbeschikbaarheid van 4G Buitengebied :)
Ben benieuwd of KPN een oplossing had. Wij zitten indezelfde situatie. Enkel betalen wij al 16 jaar voor max. 2 mb/s. En ook wij komen nergens voor in aannerking
Hebben het niet opgelost. Ze willen het uitrollen, maar doen dit regio voor regio, dus nu maar wachten en hopen dat ze dit idd eerst/tweede kwartaal gaan realiseren.
Reputatie 7
Badge +28
Rob, ik heb goed nieuws voor je, Sneller Internet Buitengebied is nu beschikbaar voor je! Ik kan dit voor je aanzetten als je wilt. Het verandert verder niets aan je abonnement qua inhoud of prijs. Je krijgt het modem dan thuisgestuurd met een installatiehandleiding.

Eb01, ik heb voor jou ook gekeken. Voor jou is het helaas nog niet beschikbaar. We kunnen eind maart even weer voor je kijken.

Reageer