Vraag

4g buitengebied

  • 12 January 2019
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

waar kan ik het modem bestellen voor 4g buitengebied?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Of je in aanmerking komt kan je Hier checken
Hallo, bedankt voor je reactie. Ik heb dat gedaan en er is een 4g dekking op mijn adres. maar dan kom ik niet verder waar ik ook daadwerkelijk kan bestellen. of moet ik naar de kpn winkel gaan? groet Johan
Sneller Internet Buitengebied is een product als aanvulling op je vaste internet verbinding. Dit wordt alleen in combinatie met elkaar aangeboden. Heb je thuis nog niet het juiste internetabonnement? Dan kan je gemakkelijk overstappen naar deze abonnementen, zodat je Sneller Internet Buitengebied kunt aanvragen.

Uit de veel gestelde vragen wellicht is dit via de Mijn KPN omgeving te regelen of inderdaad naar een winkel.
Op de eigen omgeving lukt het mij ook niet om het te vinden. dank voor meedenken. Groet
Reputatie 7
Badge +24
Hi jfarmer, welkom op het forum. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik ben met dezelfde vraag bij een KPN winkel geweest, maar op dit moment is de enige manier om een 4G modem te bestellen direct bellen met de KPN klantenservice: 0800 0402. Het is handig om de laatst 3 cijfers van je bankrekeningnummer bij de hand te hebben als je met de klantenservice belt.