Beantwoord

4G buitengebied koppelen aan KPN Compleet?

  • 5 April 2019
  • 7 reacties
  • 147 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, wij hebben sinds een paar dagen 4G buitengebied in huis.
Ik wil dit graag koppelen aan KPN Compleet maar de helpdesk weet niet hoe dit moet.
Hiermee kan ik dan het aantal Mb's verdubbelen (van 10Gb naar 20Gb).
Overigens vind ik dit nog steeds erg weinig voor een hele maand.
Is er een unlimited bundel te verkrijgen, of in ieder geval een bundel met meer Gb?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 April 2019, 13:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi kanogirl, welkom hier.

Als je dit sinds een paar dagen hebt betekent dit dat je de nieuwe versie hebt van internet buitengebied, een verlenging van je Experiabox. Klopt dit? Dan is het mogelijk om het te koppelen aan Compleet met de verdubbeling. Een bundel met onbeperkte data hebben wij niet, wel bundels met meer data. Hier kun je alle bundels bekijken.

Zou je je profiel willen aanvullen met de adresgegevens waar je internet buitengebied hebt, de 06-nummers waar het om gaat en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 1
Beste Alex,
wij hebben geen experiabox gehad. Dit is een nieuwe aansluiting voor ons vakantiehuis met een Huawei modem.
inmiddels is t gelukt om de koppeling te maken met Kpn Compleet.
gegevens met postcode heb ik inmiddels aangepast.
de link naar de bundels heb ik bekeken maar dit komt niet overeen met onze huidige bundel. Hebben we het over hetzelfde product?
groeten Erna
Reputatie 7
Badge +24
Dat is fijn om te horen. Het kan zijn dat jullie een oude versie van een mobiele abonnement hebben. Zou je ook je 06-nummer willen toevoegen aan je profiel waar het om gaat? Dan kan ik je precies vertellen welke opties er zijn binnen dat abonnement.
Reputatie 1
Beste Alex, ik heb het klantnummer toegevoegd. Daarbij kun je dan het mobiele nummer 0970... vinden. Ik zie verder geen veld waarin ik dit nummer kan toevoegen. Heb je zo voldoende informatie?
bedankt, Erna
@kanogirl Het abonnement wat je hebt is denk ik geen https://www.kpn.com/thuis/internet-buitengebied.htm, maar een losse data SIMkaart die dan in een Huawei 4Gmodemrouter is geplaatst. Waarschijnlijk dit https://mobielshop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/standaard/1-jaar Heb ik zelf ook een tijdje gehad, maar dan maandelijks opzegbaar.
Deze zelfde Huawei boodt KPN ook aan aan mensen met een ADSL snelheid lager dan 3Mb/s en dan is het onbeperkt, maar dus alleen maar als je een bestaand ADSL internet abo hebt. Maar dit abo wordt nu niet meer aangeboden.
Reputatie 7
Badge +24
Beste Alex, ik heb het klantnummer toegevoegd. Daarbij kun je dan het mobiele nummer 0970... vinden. Ik zie verder geen veld waarin ik dit nummer kan toevoegen. Heb je zo voldoende informatie?
bedankt, Erna


Zou je mij een privébericht willen sturen met het nummer?
Reputatie 7
Badge +24
Erna, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.