Beantwoord

4G Buitengebied - modem werkt niet goed

• 22 februari 2018
  • 3 reacties
  • 1236 keer bekeken

Badge
Hallo allen,

Ik heb bij KPN een 4G buitengebied abonnement i.c.m. Huawei 4G modem.
De laatste tijd werkt deze verbinding helaas niet goed (onstabiel, soms heel traag).
Gister heb ik met de 4G buitengebied klantenservice gebeld. Zij hebben een monteur gestuurd.
Deze is vandaag geweest en heeft een instelling in het modem veranderd waardoor de verbinding beter zou moeten werken. Hij vertelde wel dat hij wel wel meer klachten hoorde over dit modem en dat KPN daarom is overgestapt op een nieuw modem voor 4G buitengebied (zie afbeelding).

Naast het overstappen naar een nieuw modem, is het abonnement zelf ook veranderd bij KPN. De postcodecheck geeft aan dat ik het 4G buitengebied niet mogelijk is op mijn locatie.

Nu is mijn vraag: Is het mogelijk om via een omweg toch aan dat juiste modem te komen?

Jur
icon

Beste antwoord door Koen_1 24 februari 2018, 14:29

Hallo Jur, goed dat je je vraag hier stelt. Hoe gaat het nu met je verbinding sinds de monteur een instelling in je modem aangepast heeft? Wat Robin aangeeft klopt: de hardware die je ontvangt is afhankelijk van het abonnement dat je hebt 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat geeft de postcodecheck als DSL snelheid aan dan?

Die monteur lulde trouwens aan zn nek. Er zullen vast mensen zijn met klachten hoor, maar bij het andere abonnement (SIB4G) hoort gewoon de Huawei. Bij het nieuwe pakket hoort een V10 met deze Sagemcom.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo Jur, goed dat je je vraag hier stelt. Hoe gaat het nu met je verbinding sinds de monteur een instelling in je modem aangepast heeft? Wat Robin aangeeft klopt: de hardware die je ontvangt is afhankelijk van het abonnement dat je hebt 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Jur, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Laat je het weten als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen?

Reageer