Beantwoord

4g buitengebied nauwelijks ontvangst ondanks volop dekking volgens 4g kaart

  • 16 November 2019
  • 6 reacties
  • 126 keer bekeken

ik woon in het buitengebied van Rijsbergen (4891PC), waar volgens de dekkingskaart volop 4g zou moeten zijn. Echter met mijn abonnement (experia aangevuld met 4g modem) heb ik nauwelijks ontvangst en verbetering met het 4g modem. ik heb het modem al op zolder gehad, waar enkel dun dakbeschot en pannen zijn, aan de kant van het huis waar de zendmast staat. hielp echter niks. via de vaste lijn heb ik 6 mbps en 4g vult aan tussen 0 en 14 mbps extra. wat kan ik eraan doen?

icon

Beste antwoord door bigbek1992 22 November 2019, 08:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Ik raad je echt aan om de bijbehorende buitenantenne te proberen.  Terug sturen kan altijd binnen 14 dagen. Meer kan je niet doen denk ik.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @bigbek1992, welkom terug! Je kunt zeker de buitenantenne proberen, maar ik kan me ook goed voorstellen dat dat niet direct een investering is die je wilt doen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag nog even mee naar wat er mogelijk is op jouw adres.

Done :-)

Reputatie 7
Badge +30

Ha @bigbek1992, ik zie dat je opnieuw contact hebt gehad via chat. Is er een nieuw modem jouw kant op gestuurd? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?

Ha @bigbek1992, ik zie dat je opnieuw contact hebt gehad via chat. Is er een nieuw modem jouw kant op gestuurd? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?

Klopt, ik heb nu een nieuw 4g-modem. Mijn snelheid is zo'n 18 mbps; het modem heeft één streepje bereik, waar ik hem ook plaats. Ik vrees dat er meer niet in zit op mijn locatie :-(

Reputatie 7
Badge +30

Daar ben ik ook bang voor. Probeer 'm nog eens iets hoger te plaatsen, wellicht biedt dat nog soelaas!