Beantwoord

4G Buitengebied probleem

• 16 december 2018
  • 4 reacties
  • 204 keer bekeken

hierbij mijn ervaring met KPN betreft het 4G Buitengebied.
-11-11-2018 eerste contact via 0800-0402 medewerker zou een en ander in gang zetten.
-22-11-2018 zelf maar gebeld, daar van KPN zijde geen reactie volgde. netjes geholpen door medewerker Jelle. krijg nu een vast contact persoon toegewezen Laura, die mij zal terug bellen.
-26-11-2018 gebeld door Laura, ze heeft nog geen positief bericht, het hangt op de te lage internet snelheid. verteld daarvoor juist 4G Buitengebied te willen. ze zal later terug bellen.. Heeft dit gedaan, en een bezoek van monteur geregeld voor ons huisadres.
-01-12-2018 monteur komt aan huis, neemt er goed de tijd voor constateerd en sluiting in de KPN kabel. monteur regelt de Grondploeg voor 06-12-2018 en verteld dat ik op die dag ook gebeld ga worden door Backoffice medewerker Wouter.
-06-12-2018 grondploeg komt storing oplossen waarvan we ook een mail hebben ontvangen. Backoffice medewerker heeft NIET gebeld.
-09-12-2018 zelf maar weer gebeld met 0800-0402 medewerkster kan aanvraag voor 4G Buitengebied niet verwerken omdat onze internet snelheid te laag is adviseerd het internet maar op te zeggen . vreemd antwoord aan iemand die al 33 jaar klant is bij KPN.
gevraagd om per mail een klacht te kunnen indienen , dit is helaas niet mogelijk moet per POST !!!
klachten brief per post aan KPN gestuurd. medewerkster maakt wel weer een Ticket aan voor terugbel actie van het Backoffice.
-13-12-2018 terug gebeld door Backoffice medewerker Jethro het hele verhaal weer gedaan, doch medewerker kan op dit moment niets doen , gaat navragen en zal terug bellen , gebeurd NIET.
-15-12-18 zelf maar weer gebeld met Backoffice ( had inlogcode ontvangen ) Gesproken met Kevin kan er op dit moment ook niets aan doen zal bericht achterlaten voor Jethro op actie te onder nemen.

N.B. Postcode check op site van KPN geeft aan dat 4G buitengebied mogelijk is op onze Postcode ,dit wordt ook bevestigd door medewerkers en we hebben zelfs mailing van KPN dat 4G Buitengebied voor ons beschikbaar is

tevens helaas moeten constateren dat de internet snelheid na de kabel reparatie nog trager is geworden via diverse site's gecontroleerd. Voor dit hele gebeuren: 4.9 Mbps Download en 0.7 Mbps Upload. Na de 'reparatie': 3.0 Mbps Download en 0.2 Mbps Upload.

Kan iemand ons Helpen .
icon

Beste antwoord door Joran 18 december 2018, 15:11

Welkom op het forum Jan! Bedankt voor deze duidelijke uiteenzetting. Het is geen fraai verhaal om te lezen, erg naar dat een simpele bestelling zoveel moeite heeft gekost.

Ik heb het (vele) contact met de helpdesk nagelezen. Er lijkt eindelijk voortgang te zijn; Sneller Internet Buitengebied is besteld en er komt vandaag een monteur om de verbinding nogmaals te bekijken. Met deze lage internetsnelheid is het extra vervelend dat de snelheid nog zoveel lager is geworden. We gaan zorgen dat dit wordt hersteld. Ik ga er ook vanuit dat Sneller Internet Buitengebied een mooie oplossing biedt voor de snelheid.

Het lijkt me goed dat ik op dit punt nog geen verdere actie onderneem. Ik hou de voortgang in de gaten en grijp graag in als het nodig is. Mijn excuses dat dit zo'n lijdensweg is geworden. Ik hoop dat we dit snel achter ons kunnen laten als de ADSL verbinding is geoptimaliseerd en 4G voor een flinke verhoging van de snelheid zorgt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Jan! Bedankt voor deze duidelijke uiteenzetting. Het is geen fraai verhaal om te lezen, erg naar dat een simpele bestelling zoveel moeite heeft gekost.

Ik heb het (vele) contact met de helpdesk nagelezen. Er lijkt eindelijk voortgang te zijn; Sneller Internet Buitengebied is besteld en er komt vandaag een monteur om de verbinding nogmaals te bekijken. Met deze lage internetsnelheid is het extra vervelend dat de snelheid nog zoveel lager is geworden. We gaan zorgen dat dit wordt hersteld. Ik ga er ook vanuit dat Sneller Internet Buitengebied een mooie oplossing biedt voor de snelheid.

Het lijkt me goed dat ik op dit punt nog geen verdere actie onderneem. Ik hou de voortgang in de gaten en grijp graag in als het nodig is. Mijn excuses dat dit zo'n lijdensweg is geworden. Ik hoop dat we dit snel achter ons kunnen laten als de ADSL verbinding is geoptimaliseerd en 4G voor een flinke verhoging van de snelheid zorgt.
beste Joran , bedankt voor de reactie hopen op een juiste afhandeling
Reputatie 7
Badge +28
Ik ga ervan uit. Ik zie dat de monteur de verbinding grotendeels heeft hersteld. De upload ziet er in ieder geval weer goed uit. Ik controleer volgende week de bestelling van Sneller Internet Buitengebied, de planning is dat dit 2 januari actief is. De week daarvoor moet het 4G modem binnen zijn.
Reputatie 7
Badge +28
De bestelling loopt helemaal goed. Je ontvangt vandaag of donderdag het 4G modem per post. Vanaf 2 januari kun je die gebruiken. Ik verwacht geen nieuwe problemen meer, laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

Reageer