Beantwoord

4g Buitengebied: wanneer mogelijk op mijn adres?

• 12 maart 2018
  • 5 reacties
  • 246 keer bekeken

Goedemorgen,

momenteel internet via KPN adsl met een snelheid van 6 Mbit's, iemand een idee wanneer KPN gaat uitbreiden met KPN buitengebied? Of gaat dit nog lang duren en toch beter overstappen naar T-mobile 4g voor thuis? dit is nu namelijk gelijk beschikbaar.

Bedankt!

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Martijn met traag internet 14 maart 2018, 16:15

Hoi Martijn, welkom op het forum! 6 Mbit/s is inderdaad niet heel erg snel. 😞 Als het goed is komt Sneller Internet Buitengebied in de loop van dit jaar voor meer mensen beschikbaar. 🙂 Je kunt via www.kpn.com/buitengebied kijken of het op jouw adres mogelijk is. Ook kun je daar je gegevens achterlaten als verwacht wordt dat het later in 2018 beschikbaar wordt. Bedankt voor je reactie, Ik heb al 3x gebeld, in December zou het nog begin 2018 uitgerold worden. Nu is het weer 'loop dit jaar'! Dus eigenlijk schieten we er niks mee op, ga de alternatieven eens op een rij zetten.

mvg,

Martijn
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Volgensmij wordt dit vanaf de zomer breed ingezet. Maar eigenlijk kan je ook gewoon naar T-Mobile overstappen, dat werkt namelijk best goed en afhankelijk van de locatie/bereik etc zelfs beter/sneller.
Ok, bedankt ga ik mij daar eens in verdiepen!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Martijn, welkom op het forum! 6 Mbit/s is inderdaad niet heel erg snel. 😞 Als het goed is komt Sneller Internet Buitengebied in de loop van dit jaar voor meer mensen beschikbaar. 🙂 Je kunt via www.kpn.com/buitengebied kijken of het op jouw adres mogelijk is. Ook kun je daar je gegevens achterlaten als verwacht wordt dat het later in 2018 beschikbaar wordt.
Hoi Martijn, welkom op het forum! 6 Mbit/s is inderdaad niet heel erg snel. 😞 Als het goed is komt Sneller Internet Buitengebied in de loop van dit jaar voor meer mensen beschikbaar. 🙂 Je kunt via www.kpn.com/buitengebied kijken of het op jouw adres mogelijk is. Ook kun je daar je gegevens achterlaten als verwacht wordt dat het later in 2018 beschikbaar wordt. Bedankt voor je reactie, Ik heb al 3x gebeld, in December zou het nog begin 2018 uitgerold worden. Nu is het weer 'loop dit jaar'! Dus eigenlijk schieten we er niks mee op, ga de alternatieven eens op een rij zetten.

mvg,

Martijn
Ik heb deze week te horen gekregen dat ik volgende week aangesloten ga worden!

Reageer