Beantwoord

4G buitengebied werkt niet meer na wegwerken kabels

  • 7 July 2019
  • 7 reacties
  • 300 keer bekeken

Hallo mensen, ik heb een probleempje, net alle draden weggewerkt van mijn nieuwe KPN abonnement nu wil buitengebiedversterker niet meer te werken,draden 4x gecontroleerd maar heb geen streep ontvangst en 4g blijft rood,hij staat gewoon op dezelfde plek waar ik 2 streepjes had,wie weet de oplossing?
icon

Beste antwoord door XXL 5 9 July 2019, 20:38

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi XXL 5! Dat is flink balen. Het kan een paar minuten duren voor de lampjes blauw worden. Zie je nog wel lampjes bij de signaalsterkte?

Het rode lampje bij 4G heeft verder niet te maken met de bekabeling, alleen dat het 4G modem aangeeft dat de signaalsterkte te zwak is. Ik geef toe dat dit vreemd is als het modem op dezelfde plek staat. Kun je eens kijken wat er gebeurt als je het modem op een andere plek neerzet?
Hoi Joran,ik snap dat het ff duurt maar een dag iswel erg lang, geen lampjes signaal dat waren er 2 en van plaats wisselen heeft geen zin
Reputatie 7
Badge +9
@XXL 5 ,

Wellicht kan je het volgende doen:
  • Haal je 4G-modem van het stroom en wacht 1 minuut en zet hierna je 4G-modem weer aan.
Werkt je modem dan nog niet haal je modem van het stroom en controleer of je SIM-kaart in je 4G-modem nog juist geplaatst is en zet hierna de stroom er weer op.

Succes
Hoi hoopvol,kaartje paar x geprobeerd maar helpt niet,morgen komt er een monteur dus gaat goed komen, maar vond het gewoon vreemd dat hij na 3 weken haperd.

Gegroet
Reputatie 7
Badge +28
Ik ben benieuwd wat de monteur vindt. Laat nog maar even weten! 🙂
Geen idee Joran maar hij doet het weer
Reputatie 7
Badge +28
Dat is het belangrijkste. Jammer dat we niet hebben achterhaald wat er aan de hand was maar fijn dat het is opgelost!

Reageer