Beantwoord

4G in buitengebied

• 9 december 2018
  • 13 reacties
  • 204 keer bekeken

Hallo,
Ik woon in het landelijk buitengebied van Rheden. Als ik de postcode check doe voor deze huisnummers blijkt alleen nr 1 en 4 gebruik te kunnen maken van het 4G netwerk ondersteuning tbv sneller internet.
Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met de KPN en ben in de KPN winkel geweest. Per telefoon werd mij verteld dat ik niet in het buitengebied woon???? In de KPN winkel werd dit bevestigd en tevens gezegd dat mijn internetsnelheid van 6,5 te hoog was om in aanmerking te komen voor de geboden oplossing voor sneller internet in een buitengebied.
De buurvrouw op nr 4 met een vergelijkbare internetsnelheid dus wel maar ik op nr 11 niet.
De KPN winkel gaf aan dat het buitengebied wat de gemeente hanteert niet hetzelfde is als wat de KPN onder buitengebied verstaat ????

Het is voor mij een raadsel waarom het niet bij mij mogelijk is. De eerste lijn hulpdiensten kunnen er geen antwoord op geven en verder als dat niveau kom je niet.

Als klant van de KPN met internet en interactieve tv en 2 mobiele abonnementen, " op het beste netwerk van nederland " , mag ik toch wel wat service verwachten.

Willem
icon

Beste antwoord door Ancaenwil 20 december 2018, 11:00

Marcia,
Ik ben zojuist gebeld door de KPN met goed nieuws en nog wel op mijn verjaardag !!
Het gaat allemaal goed komen met de 4 G aanvraag.
Dus ik ga jou geweldig bedanken voor je inzet die ik erg waardeer.
Super bedankt!!

Willem
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Willem, welkom! Ik zie dat je wel heel mooi woont! Ik heb de vrijheid genomen om je tekst iets aan te passen, we tonen i.v.m. privacy geen adressen op het forum. Voor wat betreft het sneller internet buitengebied: als ik je adres opzoek in onze database, dan zie ik als reden dat je geen indoor dekking hebt. Betekent dat naar verwachting het 4G netwerk niet voldoende binnendringt in jouw woonark. En dan heb je er nog niets aan. Hoe zit het met jouw dekking voor wat betreft je mobiele telefonie? Is dat wel goed? Reageer in dat geval even op mijn privébericht, dan ga ik kijken of ik toch iets voor je kan betekenen.
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Laat je het me weten als ik verder nog iets voor je kan doen?
Marcia,
Ik heb nog een prive bericht naar jou gestuurd met mijn gegevens waar je om gevraagd heb.
Heb ik misschien nog een bericht van jou gemist?
Willem
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt helemaal gelijk, excuses! Ik ga er direct achteraan en hou je op de hoogte. Ik zal ook je privébericht nog even beantwoorden zo meteen.
Reputatie 7
Badge +28
Ha Willem, ik had nog geen reactie van mijn collega en ben zelf morgen en dinsdag afwezig. Woensdagavond hoor je sowieso weer van me!
Geen probleem hoor !
Grtn Willem
Reputatie 7
Badge +28
Goedenavond Willem, ik heb inmiddels bevestiging dat mijn verzoek naar de juiste afdeling is doorgezet. Zodra ik meer weet, laat ik het je horen!
Spannend!
Heel hartelijk bedankt.

Willem
Marcia,
Ik ben zojuist gebeld door de KPN met goed nieuws en nog wel op mijn verjaardag !!
Het gaat allemaal goed komen met de 4 G aanvraag.
Dus ik ga jou geweldig bedanken voor je inzet die ik erg waardeer.
Super bedankt!!

Willem
Reputatie 7
Badge +28
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heel fijn om te lezen dat nu in orde gemaakt wordt voor je.Top dat je het nog even liet weten. Veel plezier ervan!
Ik hou je op de hoogte voor wat betreft het resultaat.
Willem
Hallo Marcia

Het 4g modem is gearriveerd en het werkt prima! De snelheid is flink verbeterd en is van 6.6 naar 28 gegaan.
Nogmaals heel erg bedankt voor je inspanningen.

Groeten Willem en Anca
Reputatie 7
Badge +28
Wat fijn! Daar ga je dus veel profijt van hebben 🙂. Bedankt dat je het nog even liet weten!

Reageer