Beantwoord

4G nieuwe woning

  • 23 February 2019
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Ons nieuwe huis is bijna af, maar onder het betonnen dak hebben we géén 4G in huis. Zelfs 3G is niet stabiel beschikbaar. Is er een mogelijkheid dit te verbeteren ? Of moet ik naar T-Mobile die een betere dekking realiseert ?

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 February 2019, 13:10

Bekijk origineel

5 reacties

Ik bedoel ; kan KPN mij een betere dekking regelen? Hoe zal de internetsnelheid via DSL zijn op dit adres? Ziggo garandeert veel hogere snelheden via de kabel....
Reputatie 7
Badge +22
Beste @appleharry,

Welkom op het Forum, over de 4G dekking kan ik niet veel over zeggen, wat ik wel weet is als er een gsm-mast geplaatst moet worden dat er heel wat bij komt kijken. Meer info hierover lees je hier

Verder over je DSL-aansluiting kun je op deze site kijken wat er mogelijk is op jou adres.

Hoop je zo genoeg geïnformeerd te hebben. 🙂
Halo @appleharry ,
bij een slechte 4G-ontvangst in je huis is het mogelijk met een geschikt mobiel om te bellen met 4G over wifi, zie voor details de KPN-website.
Als de kabelboer zegt je kunt 40Mbps krijgen dan krijg je dat ook lettetlijk.
Bij een DSL-verbinding wordt de snelheid tot XXMbps opgegeven, hoe verder je van de centrale woont hoe lager je snelheid, zie ook de reactie van Dennis.
Succes☺️
Reputatie 7
Badge +22
Halo @appleharry ,
bij een slechte 4G-ontvangst in je huis is het mogelijk met een geschikt mobiel om te bellen met 4G over wifi, zie voor details de KPN-website.
Succes☺️

Goede aanvulling, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik heb dat ook op me iPhone 8 zitten. Maar het betreft een nieuwe woning, ik denk dat ie daar nog geen vaste aansluiting heeft. Vandaar dat ie ook vroeg over zijn DSL-aansluiting:

Onze huis is bijna af, hoe zal de internetsnelheid via DSL zijn op dit adres? Ziggo garandeert veel hogere snelheden via de kabel....
😉
Ik heb dsl en kabel laten aansluiten, kan ik altijd kiezen.......
Glasvezel probeer ik ook, maar zal moeilijk worden....
Dank voor jullie antwoord !

Reageer