Beantwoord

4G router wel goed aangesloten, geen snelheid verbetering

  • 9 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Vorige week mijn internet in het buitengebied aangesloten. met een 4G apparaat erbij. Deze levert alleen geen extra snelheid. Op mijn telefoon gewoon aardige 4G snelheid. maar via de wifi(die verbonden is met een 4G apparaat. Na een uur in de Chat Wachtruimte wil ik graag op deze manier proberen om contact te krijgen met KPN aangezien ik dit weekend een grote groep mensen krijg die enigsinds snel intente nodig hebben.
icon

Beste antwoord door LexAx 22 oktober 2019, 20:29

Hoi Erik, inmiddels heb ik een nieuwe 4g router gekregen. Die moeten aansluiten enkele dagen wachten en nu werkt het erg goed. De chat functie is erg handig alleen duurt het wachten soms te lang. Bedankt voor ook uw reactie in dit forum.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Lex, welkom op het forum! Ik ga eerst even de open deur intrappen: is het Sneller Internet Buitengebied al wel actief in je abonnement? Kun je aangeven hoe je het 4G modem hebt aangesloten en hoe de lampjes branden.

Vul verder ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik hier nog even nakijken of alles goed actief is.
Reputatie 7
Badge +27

Je hebt niet meer gereageerd, Lex. Ik ga er dan ook vanuit dat het probleem is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog.

Hoi Erik, inmiddels heb ik een nieuwe 4g router gekregen. Die moeten aansluiten enkele dagen wachten en nu werkt het erg goed. De chat functie is erg handig alleen duurt het wachten soms te lang. Bedankt voor ook uw reactie in dit forum.

Reputatie 7
Badge +27

Goed om te horen dat het inderdaad is opgelost! Duurt even, maar dan heb je ook wat :grin: 

Reageer