Beantwoord

4K Abonnement, zeer tevreden!

• 26 juli 2018
  • 8 reacties
  • 194 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Ik ben nu sinds 4 weken (weer) klant bij KPN met hun 4K abonnement.
De eerste 1,5 week wilde de 4K doorgifte niet lukken, maar daarna ging alles probleemloos.
De HD beelden op mijn slaapkamer HD tv zijn prima, de 4K én HD beelden op mijn woonkamer 4K tv zijn super goed, mede ook door de uitstekende HD upscaling van deze tv.
Tevens gaat het opnemen 'in the cloud' probleemloos, en ben ik ontzettend blij dat ik van al het gedonder met die Horizon decoder(s) van Ziggo af ben; pffff!
Volgens de snelheidsmetingen van mijn huidige internet moet KPN een stuk langzamer zijn, maar in de praktijk merk ik daar niets van!
Dus..., ik ben zeer tevreden en ga zo door KPN!
icon

Beste antwoord door huistijger 27 juli 2018, 11:04

De 4K beelden zijn ook bijzonder mooi vindt je ook niet @dairybeat ?
Een hele aanwinst.
Mijn favoriet is Love Nature, maar Insight UHD mag er ook zijn, alleen erg jammer dat de EPG daarvan niet klopt, zo kun je nooit uitkijken naar een programma wat je eventueel zou willen zien, cq opnemen.
Hoe staat het daarmee @Paul_ ? al nieuws?
Tevens schrijft TVTotaal dat Canal Digitaal ook Nederlandse ondertiteling mee geeft op Insight UHD.
Misschien ook bij de KPN?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Dairybeat, bedankt voor je bericht!

Het is ook wel eens fijn om te horen dat iets (na 1,5 week dan in dit geval..) goed gaat en een klant tevreden is! Spread the word 😉 Mocht je ooit nog andere vragen, tips of complimenten hebben dan weet je ons te vinden!
Reputatie 7
Badge +18
De 4K beelden zijn ook bijzonder mooi vindt je ook niet @dairybeat ?
Een hele aanwinst.
Mijn favoriet is Love Nature, maar Insight UHD mag er ook zijn, alleen erg jammer dat de EPG daarvan niet klopt, zo kun je nooit uitkijken naar een programma wat je eventueel zou willen zien, cq opnemen.
Tevens schrijft TVTotaal dat Canal Digitaal ook Nederlandse ondertiteling mee geeft op Insight UHD.
Misschien ook bij de KPN?
Reputatie 7
Badge +24

Hier heb ik een afmelding van binnen gekregen. Zou je nog eens willen checken?
Reputatie 7
Badge +18
Nog steeds de EPG van de HD versie helaas...
Reputatie 7
Badge +18
@Paul_
Ik zie nu dat de satelliet ook de EPG van de HD weergeeft.
Dat was eerst goed, nu dus ook niet meer.
Helpt dit om de fout op te sporen?
Reputatie 7
Badge +24
Hmm, ik ga er uiteraard weer achteraan! Bedankt voor het snelle reageren. Of dat helpt weet ik niet, maar zal het er sowieso bij vermelden natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +18
Joepie!
De EPG van Insight UHD is nu ook correct!
Bedankt @Paul_ voor het doorgeven, het werkt nu.
Reputatie 7
Badge +24
Hopen dat het nu ook zo blijft. 😉 Ik heb de officiële afmelding nog niet gehad maar fijn dat het nu correct staat.

Reageer