Vraag

7 juni verhuizing doorgegeven pas 2 juli aansluiting

  • 21 June 2021
  • 11 reacties
  • 142 keer bekeken

Beste KPN, 

ik ben boos omdat ik 7 juni een verhuizing heb doorgegeven en ze kunnen mij pas 2 JULI aansluiten, terwijl ik de woning ruil met iemand die ook KPN heeft en de verhuizing 8 juni heeft doorgegeven en die kan 25 JUNI weer KPN gebruiken ????????

Hier kan ik niet bij !!!!

Nu kan ik vanaf 25 JUNI tot 2 JULI niet TV kijken, internetten, thuiswerken geen wifi gebruiken.

Dus ruim een week kan ik dit niet, terwijl ik dit echt nodig heb.

Worden de thuiswerk dagen vergoed ??

Als de monteur bij met wie ik de woning ruil aansluit kan hij 900 meter verderop mij toch aansluiten !!

Nee zeggen ze dat kan niet, terwijl ik het eerder heb doorgegeven !!!!!

Moet ik soms eerst KASSA inschakelen, want dan kan het vaak dezelfde dag !!!

Schaam je KPN.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Jullie ruilen en hebben beiden KPN.

De aansluiting wordt pas enkele uren voor de verhuisdatum buiten gebruik gesteld.

Ergo: op jouw adres loopt het nog door met de jouwe (waar die ander gebruik van kan maken). En op zijn adres met de zijne waar jij gebruik van kunt maken.

Hebben jullie beiden Interactieve TV? Dan kun je zelfs je eigen ITV kastje al meenemen. En hij de zijne.

Alleen de vaste telefoonnummers kan volgens mij niet.

Modems meenemen (visa versa) moet ook gewoon kunnen volgens mij.

Een kpn moderator zal hier ook nog reageren. Ik denk morgen (wachtrij).

Ik WAS ook een heel tevreden klant.

Is snel geregeld. 26 maart verhuizing doorgegeven, 7 mei verhuisd, 21 juni nog geen aansluiting en geen idee wanneer die komt.

Maar ze zeiden als de nieuwe bewoner het aansluit gaat het in de oude woning er vanaf ??

 

Wacht ff een kpn moderator hier af.

Je kunt het handigst al in je profiel je huidige adres vermelden en onder Persoonlijke Opmerkingen je nieuwe (gescheiden met puntkomma spatie). Dan kan er in het adminsysteem gekeken worden.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Ruud Burger! Ik kan me de verontwaardiging voorstellen. Later besteld en eerder aangesloten, dat is niet eerlijk. Moet er bij jullie allebei een monteur langskomen? Als de vorige bewoners ook KPN hadden en jij
ook in je vorige woning, dan kan het modem toch gewoon aangesloten worden? Of kiezen jullie voor een andere/hogere internetsnelheid, waardoor er extra werkzaamheden verricht moeten worden? 

Afijn, ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende
rekeningnummer heb ik nodig. Je kunt de laatste 3-cijfers toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Hoor graag van je!

Beste Lisa,

bedankt voor deze reactie, ik heb mijn gegevens ingevuld.

Ik hoop van harte dat je ons kan helpen.

 

B.v.d. Ruud Burger.

ps de vorige bewoner heeft ook gewoon KPN

Beste Lisa,

 

Weet je al wat meer over onze aansluiting ??

 

b.v.d. Ruud Burger.

Reputatie 7
Badge +17

@Ruud Burger Bedankt voor je gegevens. Ik heb zojuist met je meegekeken. Op de een of andere manier moest er onderzoek plaatsvinden voor het aansluiten van het oude tft abonnement op je nieuwe adres. Wat precies de trigger was, is niet bekend. Door het extra onderzoek dat nodig was, is de order later ingelegd, waardoor je aansluitdatum verschoven is naar een latere datum.

Vermoedelijk moet een monteur onderhoud uitvoeren op jouw aansluiting in de wijkkast of het e.e.a. controleren. Hier is nog niets over bekend, dus ik vermoed dat er nog iemand langsgaat komende week. De volle monteursagenda maakt dat het langer duurt. 

Het is niet mogelijk om de plandatum te vervroegen :slight_frown:. Heb je een mobiel abonnement bij ons?  

Beste Lisa,

bedankt voor alle moeite en we wachten af.

M.v.g. Ruud Burger.

 

p.s. Ik heb geen mobiel abonnement bij jullie.

p.s. Ik heb geen mobiel abonnement bij jullie.

Dat is jammer. Anders had Lisa er 100 GB op kunnen zetten als noodbundel. Je kunt dan voor je apparaten de Hotspot (wifi) gebruiken. Nu zul je het moeten doen met de bundel van je provider/abonnement. Of de wifi van de buren…. dat kan ook. Als ze dat willen.