Beantwoord

9 dagen geen diensten na beschadigde kabel door graafwerkzaamheden

  • 21 May 2022
  • 10 reacties
  • 195 keer bekeken

Wij hebben inmiddels NEGEN dagen geen diensten meer, geen tv en geen internet , het is bekend dat er een kabel tijdens graafwerkzaamheden is beschadigd , na 7 dagen was de storing bij buren verholpen alleen bij ons niet . We krijgen wel doodleuk goed nieuws meldingen binnen dat alles is hersteld!!!!!!!!!

Heel veel keren gebeld, inmiddels twee keer per dag, maar we praten tegen een grote dikke muur aan....…

Wat een groot log en klant-onvriendelijk bedrijf, dat KPN

 

icon

Beste antwoord door Freekcarla 25 May 2022, 13:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Freekcarla. Dat klinkt allemaal niet goed. We gaan voor je kijken wat er allemaal aan de hand is!

Om dat te kunnen vraag ik je je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan gaan we er voor je achteraan. 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben geen reactie meer van jullie gezien @Freekcarla, maar ik zie dat er nu wel gegevens in zijn gevuld, dank daarvoor.

Er is een melding naar de technische dienst gestuurd, dat jullie verbinding niet online is omdat er volgens de meting geen modem aan is gesloten en dat ook het nieuwe modem dat jullie ontvangen hebben daar geen verandering in brengt. De technische dienst die jullie hier verder mee kan helpen, werkt helaas niet in het weekend, ik verwacht dan ook dat ze morgen weer met jullie storing verder zullen gaan.

Excuus dat het zo lang duurt, hopelijk is het euvel nu snel gevonden zodat jullie verbinding hersteld kan worden!

Kregen inderdaad te horen dat de serviceafdeling niets meer voor ons kon doen????? de klacht gaat nu door een "backoffice"?????? .....verder behandeld worden, en dat wordt inderdaad maandag pas, dan zitten we op ongeveer dag elf zonder diensten!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat er gisteren contact is geweest en dat er voor morgenochtend een monteur ingepland staat. Zou je morgen willen laten weten hoe die afspraak verlopen is? 

Monteur is inderdaad geweest, hij heeft een kabeltje “omgestoken”???

Als ik het goed heb begrepen waren wij inderdaad de enigen in de buurt waarbij dit nog nodig was.

De betreffende kast waarin deze kabels zich bevonden stond heel ergens anders in de buurt!!

De monteur wist echter direct dat hij bij deze kast moest zijn en binnen een half uur hadden we weer alle diensten…..

Jammer dat het zo lang moest duren

Op de valreep kregen we eergisteren nog wel een "noodpakket” met digitenne en mobiel internet toegestuurd……….

Eén van de servicemedewerksters had waarschijnlijk toch de gedachte dat het allemaal te lang had geduurd………..

Nu moeten we nog achter compensatie aan, ………..we zijn benieuwd…….. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, heel erg fijn dat deze monteur direct wist wat er aan de hand was en jullie weer snel online heeft gekregen!

Compensatie aanvragen na een algemene storing kan je normaal gesproken zelf, echter hebben jullie veel langer zonder gezeten dan dat de storing officieel heeft geduurd, dus jullie zullen via die weg niet de juiste compensatie gaan ontvangen. Daarom zal ik zelf een vergoeding door gaan voeren. Jullie hebben bijna een halve maand zonder werkend abonnement gezeten dus ik ga de helft van jullie maandbedrag vergoeden, iets afgerond omhoog.

Dit bedrag zal op de factuur van juni in mindering worden gebracht!

De helft van het maandbedrag als compensatie vinden wij een beetje karig (zachtjes uitgedrukt) ook als het “iets naar boven is afgerond”

Wij hebben bijna twee weken lang geen tv en geen internet gehad, mijn vrouw heeft voor ruim € 50 aan prepaid moeten aanschaffen omdat er geen wifi was, ik heb mijn bundel met € 6 moeten ophogen.

Daar komt nog bij dat wij uren aan de telefoon hebben gezeten, iedere keer moesten wij opnieuw ons verhaal doen en kregen vaak nietszeggende of verkeerde antwoorden. Dit gaf heel veel irritatie en wij werden hier echt moedeloos van………………dus van “snel online” willen wij niet spreken!!!!!!

Wij betalen ruim € 76 per maand voor internet en tv en zijn al jaren klant van KPN!!!!! 

Reputatie 7
Badge +20

Ik snap de onvrede over deze situatie heel goed @Freekcarla, maar ik heb al een hogere vergoeding doorgevoerd dan volgens onze richtlijnen van toepassing is. Meer dat dit kan ik er dus niet van maken 🙁

Waar wij al bang voor waren is nu het geval,

Er is niets in mindering gebracht op onze factuur in juni.

Gewoon onbeschoft zoals jullie met je klanten omgaan.

Eerst een schamele vergoeding van zo`n € 35,-- toezeggen voor 14 dagen!!!!!! zonder internet en tv.

Dit nadat wij aangegeven hadden dat wij ook nog voor zo`n € 60 hebben moeten investeren om te kunnen internetten en dagelijks aan de telefoon hebben gezeten om tot jullie door te dringen. Ongelooflijk!!!!!!!!!!!!!!!.

 

Reputatie 7
Badge +20

Er is niets in mindering gebracht op onze factuur in juni.

Gewoon onbeschoft zoals jullie met je klanten omgaan.

Ik zie het inderdaad, wat raar zeg 🤔 Deze vergoeding heb ik hoogstpersoonlijk ingevoerd en ook gecontroleerd of hij er goed in stond, dus het is mij een raadsel waarom hij niet op de factuur terecht is gekomen. Excuus voor deze situatie, ik ga een achterliggende afdeling vragen of dit wellicht middels een tussentijdse betaling rechtgetrokken kan worden!