9mb ipv 40

• 6 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 3821 keer bekeken

Beste KPN,

Ik lees dat er meerdere problemen zijn met de snelheden van het internet. Nu heb ik een standaard alles in 1 abbonement. Daarin worden snelheiden tot 40mb belooft en 11HD zenders! 

In werkelijkheid is het 8MB per seconde. Dat is minder dan 25% van de snelheid die beloofd wordt en voldoet daarmee dus allang niet meer aan de eisen van internet in deze tijd! Daarnaast dus de HD zenders die hierdoor niet mogelijk zijn, nu weet ik dat ik ver bij de centrale vandaan woon en dat de snelheid alleen 40MB is in de meest ideale situatie maar dit verschil vind ik veel te groot voor de 58,- euro die in in de maand overmaak. Graag hoor ik van jullie een oplossing voor de situatie.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Zolang KPN meer levert dan 8,0 Mbit voldoet je abbonement, deze geeft een gegarandeerde snelheid van 8,0 mbit en een maximale van 40 mbit.

Wellicht kan kpn je helpen met een overstap naar instap, daar is de snelheid max 8 mbit en kost 10 euro in de maand minder, echter mis je dan wel het opnemen pakket en spotify premium.

Met andere woorden als je instap abbo neemt en daar het opnemen pakket bij doet betaal je " maar" 5 euro minder per maand als de huidige situatie.

Reputatie 5
Badge +11
Beste ErikGroen,

Wat enorm vervelend dat je niet genoeg snelheid ontvangt om HD te kunnen ontvangen! Ik wil je graag helpen om een oplossing te vinden. Ik kan mij 2 mogelijkheden bedenken. Of ik moet een knik in de kabel kunnen vinden om je alsnog meer snelheid te kunnen leveren, of we zullen je abonnement inderdaad omlaag kunnen zetten naar Instap.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin je postcode en huisnummer?

Met vriendelijke groet,

Tim

Reageer