Beantwoord

Aanbieding Alles in 1

  • 26 August 2019
  • 2 reacties
  • 291 keer bekeken

Mijn Telfort Alles in 1 abbo loopt in agustus af, per 2 augustus j.l. heb ik de overstap naar NLE aangevraagd,
zie bevestiging:
(Wij hebben een overstapverzoek ontvangen van NLEx. Jammer dat u bij ons weggaat. Om de overstap in orde te maken, nemen wij nog contact met u op. Wij bellen u met een anoniem nummer. We proberen het een aantal keer als we u niet direct spreken.)
Inderdaad ben ik een aantal keren gebeld en ik heb ook contact met een medewerker van KPN gehad,
deze beloofde mij een aanbod van verlenging van mijn huidige abbo van 1 jaar voor € 40,00 per maand met de eerste 6 maanden voor € 25,00 met als voorwaarde dat de de overstap annuleerde.
Op 15 augustus wer ik weer door een mevrouw van KPN gebeld met de vraag of ik de overstap had ge annuleerd, dit was nog niet door mij geregeld omdat ik nog geen voorstel per mail had ontvangen.
Deze mevrouw zei dat ik eerst overstap eerst moest annuleren en dan zou ze mij de beloofde aanbieding per mail toezenden, zij zou daar zelf voor zorgen.
Per omgaande heb ik mijn overstap geannuleerd, zie: (Je wilt je aanmelding voor Alles-in-1 bij NLEx op adres **** annuleren. Jammer! We hadden je er graag bij gehad. We hebben de aanmelding voor je geannuleerd.) (Beste meneer Van Huffelen,
Wat fijn dat u uw Telfort abonnement toch wilt houden
Daar zijn we heel erg blij mee. We zorgen ervoor dat u van Glasvezel Internet + Interactieve TV kunt blijven genieten. U hoeft zelf nu niets te doen.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/contact.)
Helaas heb ik tot op heden 26 augustus geen enkele reactie meer ontvangen.
Mijn gedachte dat de telefoontjes niet serieus waren is dus bewaarheid.

Zet KPN mensen in om Telfort klanten zo te behandelen?


Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door benhuf 27 August 2019, 12:25

Bekijk origineel

2 reacties

vandaag 26 augustus gaat mijn nieuwe abbo in, heb een prima aanbod ontvangen van Telfort.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @benhuf! Sorry voor de late reactie. Heel slordig dat er geen opvolging is gekomen voor de aanbieding die is gedaan. Wel goed om te horen dat het inmiddels is rechtgezet. Als je nog andere vragen hebt over Telfort wil ik je aanraden eens een kijkje te nemen op het Telfort Forum 🙂

Reageer