Beantwoord

Aanbieding alles in 1 pakket NIET voor BESTAANDE KLANTEN?!?!

  • 3 juli 2013
  • 28 reacties
  • 9801 keer bekeken

Eind Augustus 2013 loopt mijn huidige abonnement af bij KPN (Alles-in-1 pakket). Nu zie ik allemaal mooie aanbiedingen voor nieuwe klanten, maar als ik contact opneem met KPN krijg ik te horen dat deze niet gelden voor bestaande klanten!

Bestaande klanten krijgen dus geen beloning bij KPN........ Toch maar eens kijken bij de concurrent ben ik bang....

icon

Beste antwoord door Koen_1 8 juli 2013, 11:13

Hallo schiedam80,

Bedankt voor je reactie op mijn privébericht.

Op het moment dat je abonnement afloopt (eind agustus) gaan de 12 maanden zoals we die per privébericht afgesproken hebben in.

Je hoeft hier verder geen actie voor te ondernemen: Ik regel dit voor je :D

  
Deze actie heeft geen invloed op je telefoonnummer en de opties (Spotify Premium, voordeelopties, enz.) die actief staan op je abonnement.

Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag van je!

Met vriendelijke groet,
Koen

Bekijk origineel

28 reacties

Inderdaad de beste optie... Niet alleen de retentie voor huidige klanten, maar ook de service (Of je nu klant bent, of geweest bent) is gewoon om te janken!

Reputatie 6
Badge +9
Dat dat niet voor bestaande klanten is dat is absoluut een misvatting.

Gewoon pakket aanvragen, na de postcode check kun je aangeven wanneer het pakket moet ingaan (eind augustus) en of je al bestaande klant bent.

Ik heb dat al meermaals gedaan en gewoon netjes dezelfde korting gekregen als die voor nieuwe klanten geadverteerd word.

Gelden de acties voor nieuwe klanten ook voor mij als bestaande klant?

Maak je als bestaande klant je pakket compleet met Bellen of Interactieve TV dan krijg je dezelfde kortingen als een nieuwe klant. Dit geldt niet wanneer je een glasvezel verbinding hebt van KPN. Heb je al een Alles-in-één Pakket van KPN dan kun je geen extra korting krijgen. Heb je al Internet van KPN dan kan je geen gebruikmaken van de 1 jaar gratis BelOnbeperkt Altijd actie.

(zie: website kpn)
Reputatie 6
Badge +9
Ok dat zou best kunnen, maar de actieprijs voor 6 maanden 35 euro geldt bij mij gewoon evenals de 2 maanden gratis kidspakket en pluspakket.

6 maanden, de aanbieding zegt toch 3? klopt maar ik kreeg vanwege " netwerkverbeteringen tijdelijk 6 maanden ipv 3 maanden korting" Dikke prima.

Super voor je!

Maar goed, zijn er nog kpn medewerkers die een trouwe klant willen helpen? Ik stap namelijk liever niet over naar ttele2 of teldort
Reputatie 6
Badge +9
Heb je al geprobeerd om je alles in 1 te verlengen op bovenstaande manier?

Zo ja dan zou ik het idd erg vreemd vinden dat ik wel korting krijg als trouwe klant en jij niet.

Ja, zie post nr. 1.
Reputatie 7
Badge +21
Beste schiedam80,

Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer en naam contractant kunnen sturen?
Ik ga dan kijken wat ik voor je kan doen!

Met vriendelijke groet,
Koen

Privebericht gestuurd, maar nog steeds geen reactie gekregen......

We blijven dus nog maar even afwachten en rondneuzen....

Reputatie 7
Badge +3
Beste Schiedam,

Excuus voor het wachten op het antwoord.

Koen is afwezig geweest van het kantoor en zal het zeker oppakken zodra hij weer aanwezig is.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +21
Hallo schiedam80,

Excuses voor de verlate reactie.

Ik heb je in een privébericht een aanbod gedaan. Ik hoor graag van je of je hier gebruik van wilt maken :D

Met vriendelijke groet,
Koen

Reputatie 7
Badge +21
Hallo schiedam80,

Bedankt voor je reactie op mijn privébericht.

Op het moment dat je abonnement afloopt (eind agustus) gaan de 12 maanden zoals we die per privébericht afgesproken hebben in.

Je hoeft hier verder geen actie voor te ondernemen: Ik regel dit voor je :D

  
Deze actie heeft geen invloed op je telefoonnummer en de opties (Spotify Premium, voordeelopties, enz.) die actief staan op je abonnement.

Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag van je!

Met vriendelijke groet,
Koen

Hallo, mijn abonnement is inmiddels afgelopen, en ik zou ook graag een aanbieding voor contractverlenging ontvangen.

Goedendag,

Wij hebben vorige week ons Internet & Interactieve TV "Instap" abonnement telefonisch via een KPN-medewerker laten upgraden naar een Alles-in-één "Standaard" abonnement. Het verhaal hierbij was dat wij als bestaande klant niet in aanmerking komen voor (kortings)acties. Wij moeten zelfs opnieuw activatiekosten betalen!

Nu lees ik hier dat bestaande klanten wel degelijk korting krijgen. Zijn wij afgescheept met een slechte deal? Ik overweeg de overeenkomst te cancellen en verder te kijken. 

Reputatie 6
Badge +9
Bestaande klanten komen zeker wel in aanmerking voor kortingen, ECHTER:

-Niet onder de voorwaarden van het huidige contract, met andere woorden je gaat een nieuw contract aan met KPN voor een jaar, waardoor je een jaar aan ze vast zit en pas na 12 maanden bij ze weg zou kunnen. Niet zoals je nu gewend bent dat je een maand opzegtermijn hebt en weg kunt, dat kan pas weer na minimaal een jaar.

Ik verleng standaard elk jaar mijn overeenkomst met een nieuwe, krijg ik dezelfde korting als nieuwe klanten. Ik regel dat gewoon via de website door in mijn geval opnieuw alles-in-1 aan te vragen en dan in te vullen dat ik reeds klant bent.

In eerste instantie hebben wij ook via de website het nieuwe abonnement aangevraagd en daarbij aangegeven dat we al internet van KPN hadden. Wij hebben zelfs een bevestigingmail van KPN ontvangen met daarin de korting aangegeven. Vervolgens is deze order echter nooit verwerkt door KPN. Toen we vervolgens het nieuwe abonnement alsnog telefonisch probeerden te regelen kregen we een heel ander verhaal (dus geen korting) te horen. Wij snappen er inmiddels niks meer van ...

Reputatie 6
Badge +9
het klinkt wel bekend, bij mij ging het de laatste keer ook fout, ik kreeg 6 maanden 12,50 korting ipv de beloofde 23 euro korting gedurende 6 maanden.

Dit is toen na wat heen en weer gemail door webcare opgelost bij mij.

Zou een KPN webcare specialist mij een passend aanbod kunnen doen om mijn alles in een standard  te kunnen verlengen. Momenteel betaal ik 41,50, inklusief een enkele TV. In januari loopt mijn huidige abo af en hier in zuid holland kunnen nieuwe klanten dezelfde abo afsluiten ook voor 41,50 inklusief 2 TVs. Met dank

Wat een bedrijf. Vrijdag gebeld en doorverbonden met een medewerker. Ja meneer wij kunnen U 10 euros korting geven als U verleng. U heeft een TV dus 44 euro per maand. Aangegeven dat ik over na zou denken omdat ik 41,50 betaal en er is een aanbieding in zuid holland voor nieuwe abonees @ 41,50. Vandaag heb ik weer gebeld maar kreeg een andere medewerker aan de lijn. Sorry meneer U krijgt pas een verleng aanbod pas een maand voordat U abo afloopt, dus 23 december.  Kreeg advies om te bellen op 16 december. Volgens mij had de laatste medewerker geen zin om mijn abo te verlengen. Typisch KPN. Overweeg nu om over te stappen naar een andere provider. OPzeggen mag je wel ruimschoots van tevoren aangeven maar verlengen niet.

Advies - opzeggen

Zou een KPN webcare specialist mij een paasend aanbieding kunnen doen. Mijn 3 in 1 abonnement loopt volgende maand af.

Reputatie 7
Badge +8
Je kan zelf online verlengen, zoals Sveld zegt krijg je dan gewoon de korting verwerkt. je kan zelfs extra korting krijgen in de vorm van een cashback via splinq, gebruik dan eerst de onderstaande link, klik daar op het hartje, als je nog niet lid bent van splinq kun je direct inschrijven.

Bedankt. Ik zie dat de aanbieding voor zuid holland een stuk minder aantrekkelijk is geworden. Tot voorkoort 12 maanden gratis IPTV. Nu 6 maanden gratis. Hopelijk krijg ik een betere aanbod van een KPN medewerker hier op het forum. 

Reputatie 7
Badge +8
betere deals zijn er niet, de 6 maanden zijn vaak weekenddeals of voor klanten die langer dan 1 jaar weg zijn, dus misschien het komende weekend weer.

je zou ook kunnen kijken bij telfort of xs4all, maar in dat geval ben je wel je online mediatheek kwijt, die kun je namelijk nog niet meeverhuizen.

Ook ik kom er zojuist achter dat de korting niet geldt voor bestaande klanten. Ik heb ongetwijfeld de regel in de kleine lettertjes over het hoofd gezien dat het niet voor bestaande klanten is anders was ik NOOIT overgegaan naar een ander abonnement. Nu kan ik echt iedereen KPN afraden en dat zal ik ook zeker doen. Bestaande klanten betekenen niks voor dit bedrijf, ze hebben liever dat je vertrekt. 

Reageer