Beantwoord

Aanbieding alles in 1 pakket NIET voor BESTAANDE KLANTEN?!?!

• 3 juli 2013
  • 28 reacties
  • 9801 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Goedendag,

Zojuist contact gehad met kpn (kon er telefonisch niet helemaal uitkomen, gezien meneer aan de telefoon ook niet echt de tijd wilde nemen).

Echter belde ik in eerst instantie omtrent mijn kapotte modem, maar goed, het volgende.

Ik heb te horen gekregen dat mijn contract al maandelijks opzegbaar was, gezien ik al langer dan een jaar klant was.

Echter, vertelt meneer mij dat mijn maandelijkse kosten met 10 euro naar beneden gaan met het nieuwe abonnement, gezien ik vroeg om een korting.

Waarom heb ik nooit gehoord, dat als ik een nieuwe contract neem, ik 10 euro goedkoper uit ben? ipv stilzwijgend verlengen.

Tevens, zou ik daarbovenop nog 10 euro korting krijgen, de eerste 6 maanden.

Ik ging akkoord, indien alles hetzelfde zou blijven. (ik had altijd 100mb glasvezel).

Nu krijg ik de bevestiging, en zie ik 50mb internet..... dus ik weer gebeld, moet ik morgen terug bellen, gezien de wijziging die zij hadden doorgevoerd, al 24 uur duurt voordat deze weer gewijzigd kan worden.

van 2 dingen baal ik nu een beetje:

- Er is mij niks verteld, omtrent kosten, en betaal vermoedelijk altijd al te veel

- Ik krijg 10 euro korting voor 6 maanden, terwijl ik lees dat je dus wel de korting kunt krijgen voor nieuwe klanten, als bestaande klant.

Ik hoop dat een ieder mijn reactie nog snapt, gezien ik zelf door de bomen het bos nog amper zie.

M.v.g. Benny

Dit heb ik ieder jaar. Echt GROOT ergernis punt. Maar dit jaar is wel heel erg. Net zelfs iemand aan de lijn die door me heen begon te praten. En als je dat vervolgens ook doet, dan vragen of je niet door hem heen wil praten. Nu is dus het verhaal dat ze niet meegaan in het korting gedrag (oftewel wel voor nieuwe klanten, maar trouwe klanten doen we niets voor, behalve een vervelend gevoel geven dat ze het uberhaupt durfen te vragen).
En hierdoor betere kwaliteit kunnen leveren?! Serieus volgens mijn hebben we hier laatste half jaar toch wel storingen gehad. Plus internetsnelheid over glasvezel kan ook nog wel iets aan verbeterd worden. Maar goed. Dat heb je bij ziggo ook.
Nee wat mij nu echt tegen de borst stuit is dat als ik gebruik wil maken van de korting, eerst ga opzeggen. Dat schijnt er een monteur naar een kastje in de buurt te gaan om dit uit te zetten wat 2/3 weken kan duren. Waarna ik het weer aan ga vragen. En er weer een monteur naar het kastje gestuurd word.....

Wat schieten we daar nou mee op?!
Reputatie 7
...En hierdoor betere kwaliteit kunnen leveren?! Serieus volgens mijn hebben we hier laatste half jaar toch wel storingen gehad...Ik kan me geen significante storing voor de geest halen het afgelopen half jaar.

...Plus internetsnelheid over glasvezel kan ook nog wel iets aan verbeterd worden...Bedoel je de introductie van 1Gbps abonnementen of iets anders? Zelf heb ik al langere tijd 500Mbps glasvezel en de snelheid ligt altijd zo'n 15Mbps daar boven.

Het is inderdaad zo dat het binnenhalen van de klant gepaard gaat met aantrekkelijke kortingen terwijl bij het verlengen van een abonnement geen enkele korting gegeven wordt. Zo zit commercie nu eenmaal in elkaar en al helemaal als de switching-costs niet opwegen tegen de geboden korting.

Dat je bij mobiele abonnementen telkens aanbiedingen krijgt heeft te maken met een veel grotere concurrentie en een eenvoudige en naadloze overgang van de éne naar de andere provider door de wettelijke nummer portering.
Bij vaste aansluitingen ligt dat helaas toch heel anders.

Reageer