Bestaande klanten krijgen dus geen beloning bij KPN........ Toch maar eens kijken bij de concurrent ben ik bang....
Beste antwoord door Koen_1
Hallo schiedam80,
Bedankt voor je reactie op mijn privébericht.
Op het moment dat je abonnement afloopt (eind agustus) gaan de 12 maanden zoals we die per privébericht afgesproken hebben in.
Je hoeft hier verder geen actie voor te ondernemen: Ik regel dit voor je :D
Deze actie heeft geen invloed op je telefoonnummer en de opties (Spotify Premium, voordeelopties, enz.) die actief staan op je abonnement.
Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag van je!
Met vriendelijke groet,
Koen
Bekijk origineel
Bedankt voor je reactie op mijn privébericht.
Op het moment dat je abonnement afloopt (eind agustus) gaan de 12 maanden zoals we die per privébericht afgesproken hebben in.
Je hoeft hier verder geen actie voor te ondernemen: Ik regel dit voor je :D
Deze actie heeft geen invloed op je telefoonnummer en de opties (Spotify Premium, voordeelopties, enz.) die actief staan op je abonnement.
Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag van je!
Met vriendelijke groet,
Koen