Beantwoord

Aanbieding alles in 1 pakket NIET voor BESTAANDE KLANTEN?!?!

  • 3 juli 2013
  • 28 reacties
  • 9812 keer bekeken

Eind Augustus 2013 loopt mijn huidige abonnement af bij KPN (Alles-in-1 pakket). Nu zie ik allemaal mooie aanbiedingen voor nieuwe klanten, maar als ik contact opneem met KPN krijg ik te horen dat deze niet gelden voor bestaande klanten!

Bestaande klanten krijgen dus geen beloning bij KPN........ Toch maar eens kijken bij de concurrent ben ik bang....

icon

Beste antwoord door Koen_1 8 juli 2013, 11:13

Hallo schiedam80,

Bedankt voor je reactie op mijn privébericht.

Op het moment dat je abonnement afloopt (eind agustus) gaan de 12 maanden zoals we die per privébericht afgesproken hebben in.

Je hoeft hier verder geen actie voor te ondernemen: Ik regel dit voor je :D

  
Deze actie heeft geen invloed op je telefoonnummer en de opties (Spotify Premium, voordeelopties, enz.) die actief staan op je abonnement.

Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag van je!

Met vriendelijke groet,
Koen

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
...En hierdoor betere kwaliteit kunnen leveren?! Serieus volgens mijn hebben we hier laatste half jaar toch wel storingen gehad...Ik kan me geen significante storing voor de geest halen het afgelopen half jaar.

...Plus internetsnelheid over glasvezel kan ook nog wel iets aan verbeterd worden...Bedoel je de introductie van 1Gbps abonnementen of iets anders? Zelf heb ik al langere tijd 500Mbps glasvezel en de snelheid ligt altijd zo'n 15Mbps daar boven.

Het is inderdaad zo dat het binnenhalen van de klant gepaard gaat met aantrekkelijke kortingen terwijl bij het verlengen van een abonnement geen enkele korting gegeven wordt. Zo zit commercie nu eenmaal in elkaar en al helemaal als de switching-costs niet opwegen tegen de geboden korting.

Dat je bij mobiele abonnementen telkens aanbiedingen krijgt heeft te maken met een veel grotere concurrentie en een eenvoudige en naadloze overgang van de éne naar de andere provider door de wettelijke nummer portering.
Bij vaste aansluitingen ligt dat helaas toch heel anders.
Dit heb ik ieder jaar. Echt GROOT ergernis punt. Maar dit jaar is wel heel erg. Net zelfs iemand aan de lijn die door me heen begon te praten. En als je dat vervolgens ook doet, dan vragen of je niet door hem heen wil praten. Nu is dus het verhaal dat ze niet meegaan in het korting gedrag (oftewel wel voor nieuwe klanten, maar trouwe klanten doen we niets voor, behalve een vervelend gevoel geven dat ze het uberhaupt durfen te vragen).
En hierdoor betere kwaliteit kunnen leveren?! Serieus volgens mijn hebben we hier laatste half jaar toch wel storingen gehad. Plus internetsnelheid over glasvezel kan ook nog wel iets aan verbeterd worden. Maar goed. Dat heb je bij ziggo ook.
Nee wat mij nu echt tegen de borst stuit is dat als ik gebruik wil maken van de korting, eerst ga opzeggen. Dat schijnt er een monteur naar een kastje in de buurt te gaan om dit uit te zetten wat 2/3 weken kan duren. Waarna ik het weer aan ga vragen. En er weer een monteur naar het kastje gestuurd word.....

Wat schieten we daar nou mee op?!
Goedendag,

Zojuist contact gehad met kpn (kon er telefonisch niet helemaal uitkomen, gezien meneer aan de telefoon ook niet echt de tijd wilde nemen).

Echter belde ik in eerst instantie omtrent mijn kapotte modem, maar goed, het volgende.

Ik heb te horen gekregen dat mijn contract al maandelijks opzegbaar was, gezien ik al langer dan een jaar klant was.

Echter, vertelt meneer mij dat mijn maandelijkse kosten met 10 euro naar beneden gaan met het nieuwe abonnement, gezien ik vroeg om een korting.

Waarom heb ik nooit gehoord, dat als ik een nieuwe contract neem, ik 10 euro goedkoper uit ben? ipv stilzwijgend verlengen.

Tevens, zou ik daarbovenop nog 10 euro korting krijgen, de eerste 6 maanden.

Ik ging akkoord, indien alles hetzelfde zou blijven. (ik had altijd 100mb glasvezel).

Nu krijg ik de bevestiging, en zie ik 50mb internet..... dus ik weer gebeld, moet ik morgen terug bellen, gezien de wijziging die zij hadden doorgevoerd, al 24 uur duurt voordat deze weer gewijzigd kan worden.

van 2 dingen baal ik nu een beetje:

- Er is mij niks verteld, omtrent kosten, en betaal vermoedelijk altijd al te veel

- Ik krijg 10 euro korting voor 6 maanden, terwijl ik lees dat je dus wel de korting kunt krijgen voor nieuwe klanten, als bestaande klant.

Ik hoop dat een ieder mijn reactie nog snapt, gezien ik zelf door de bomen het bos nog amper zie.

M.v.g. Benny

Ook ik kom er zojuist achter dat de korting niet geldt voor bestaande klanten. Ik heb ongetwijfeld de regel in de kleine lettertjes over het hoofd gezien dat het niet voor bestaande klanten is anders was ik NOOIT overgegaan naar een ander abonnement. Nu kan ik echt iedereen KPN afraden en dat zal ik ook zeker doen. Bestaande klanten betekenen niks voor dit bedrijf, ze hebben liever dat je vertrekt. 

Reputatie 7
Badge +8
betere deals zijn er niet, de 6 maanden zijn vaak weekenddeals of voor klanten die langer dan 1 jaar weg zijn, dus misschien het komende weekend weer.

je zou ook kunnen kijken bij telfort of xs4all, maar in dat geval ben je wel je online mediatheek kwijt, die kun je namelijk nog niet meeverhuizen.

Bedankt. Ik zie dat de aanbieding voor zuid holland een stuk minder aantrekkelijk is geworden. Tot voorkoort 12 maanden gratis IPTV. Nu 6 maanden gratis. Hopelijk krijg ik een betere aanbod van een KPN medewerker hier op het forum. 

Reputatie 7
Badge +8
Je kan zelf online verlengen, zoals Sveld zegt krijg je dan gewoon de korting verwerkt. je kan zelfs extra korting krijgen in de vorm van een cashback via splinq, gebruik dan eerst de onderstaande link, klik daar op het hartje, als je nog niet lid bent van splinq kun je direct inschrijven.

Zou een KPN webcare specialist mij een paasend aanbieding kunnen doen. Mijn 3 in 1 abonnement loopt volgende maand af.

Advies - opzeggen

Wat een bedrijf. Vrijdag gebeld en doorverbonden met een medewerker. Ja meneer wij kunnen U 10 euros korting geven als U verleng. U heeft een TV dus 44 euro per maand. Aangegeven dat ik over na zou denken omdat ik 41,50 betaal en er is een aanbieding in zuid holland voor nieuwe abonees @ 41,50. Vandaag heb ik weer gebeld maar kreeg een andere medewerker aan de lijn. Sorry meneer U krijgt pas een verleng aanbod pas een maand voordat U abo afloopt, dus 23 december.  Kreeg advies om te bellen op 16 december. Volgens mij had de laatste medewerker geen zin om mijn abo te verlengen. Typisch KPN. Overweeg nu om over te stappen naar een andere provider. OPzeggen mag je wel ruimschoots van tevoren aangeven maar verlengen niet.

Zou een KPN webcare specialist mij een passend aanbod kunnen doen om mijn alles in een standard  te kunnen verlengen. Momenteel betaal ik 41,50, inklusief een enkele TV. In januari loopt mijn huidige abo af en hier in zuid holland kunnen nieuwe klanten dezelfde abo afsluiten ook voor 41,50 inklusief 2 TVs. Met dank

Reputatie 6
Badge +9
het klinkt wel bekend, bij mij ging het de laatste keer ook fout, ik kreeg 6 maanden 12,50 korting ipv de beloofde 23 euro korting gedurende 6 maanden.

Dit is toen na wat heen en weer gemail door webcare opgelost bij mij.

In eerste instantie hebben wij ook via de website het nieuwe abonnement aangevraagd en daarbij aangegeven dat we al internet van KPN hadden. Wij hebben zelfs een bevestigingmail van KPN ontvangen met daarin de korting aangegeven. Vervolgens is deze order echter nooit verwerkt door KPN. Toen we vervolgens het nieuwe abonnement alsnog telefonisch probeerden te regelen kregen we een heel ander verhaal (dus geen korting) te horen. Wij snappen er inmiddels niks meer van ...

Reputatie 6
Badge +9
Bestaande klanten komen zeker wel in aanmerking voor kortingen, ECHTER:

-Niet onder de voorwaarden van het huidige contract, met andere woorden je gaat een nieuw contract aan met KPN voor een jaar, waardoor je een jaar aan ze vast zit en pas na 12 maanden bij ze weg zou kunnen. Niet zoals je nu gewend bent dat je een maand opzegtermijn hebt en weg kunt, dat kan pas weer na minimaal een jaar.

Ik verleng standaard elk jaar mijn overeenkomst met een nieuwe, krijg ik dezelfde korting als nieuwe klanten. Ik regel dat gewoon via de website door in mijn geval opnieuw alles-in-1 aan te vragen en dan in te vullen dat ik reeds klant bent.

Goedendag,

Wij hebben vorige week ons Internet & Interactieve TV "Instap" abonnement telefonisch via een KPN-medewerker laten upgraden naar een Alles-in-één "Standaard" abonnement. Het verhaal hierbij was dat wij als bestaande klant niet in aanmerking komen voor (kortings)acties. Wij moeten zelfs opnieuw activatiekosten betalen!

Nu lees ik hier dat bestaande klanten wel degelijk korting krijgen. Zijn wij afgescheept met een slechte deal? Ik overweeg de overeenkomst te cancellen en verder te kijken. 

Hallo, mijn abonnement is inmiddels afgelopen, en ik zou ook graag een aanbieding voor contractverlenging ontvangen.

Reputatie 7
Badge +21
Hallo schiedam80,

Bedankt voor je reactie op mijn privébericht.

Op het moment dat je abonnement afloopt (eind agustus) gaan de 12 maanden zoals we die per privébericht afgesproken hebben in.

Je hoeft hier verder geen actie voor te ondernemen: Ik regel dit voor je :D

  
Deze actie heeft geen invloed op je telefoonnummer en de opties (Spotify Premium, voordeelopties, enz.) die actief staan op je abonnement.

Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag van je!

Met vriendelijke groet,
Koen

Reputatie 7
Badge +21
Hallo schiedam80,

Excuses voor de verlate reactie.

Ik heb je in een privébericht een aanbod gedaan. Ik hoor graag van je of je hier gebruik van wilt maken :D

Met vriendelijke groet,
Koen

Reputatie 7
Badge +11
Beste Schiedam,

Excuus voor het wachten op het antwoord.

Koen is afwezig geweest van het kantoor en zal het zeker oppakken zodra hij weer aanwezig is.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Privebericht gestuurd, maar nog steeds geen reactie gekregen......

We blijven dus nog maar even afwachten en rondneuzen....

Reputatie 7
Badge +21
Beste schiedam80,

Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer en naam contractant kunnen sturen?
Ik ga dan kijken wat ik voor je kan doen!

Met vriendelijke groet,
Koen

Ja, zie post nr. 1.
Reputatie 6
Badge +9
Heb je al geprobeerd om je alles in 1 te verlengen op bovenstaande manier?

Zo ja dan zou ik het idd erg vreemd vinden dat ik wel korting krijg als trouwe klant en jij niet.

Super voor je!

Maar goed, zijn er nog kpn medewerkers die een trouwe klant willen helpen? Ik stap namelijk liever niet over naar ttele2 of teldort
Reputatie 6
Badge +9
Ok dat zou best kunnen, maar de actieprijs voor 6 maanden 35 euro geldt bij mij gewoon evenals de 2 maanden gratis kidspakket en pluspakket.

6 maanden, de aanbieding zegt toch 3? klopt maar ik kreeg vanwege " netwerkverbeteringen tijdelijk 6 maanden ipv 3 maanden korting" Dikke prima.

Reageer