Beantwoord

Aanbieding bestaande klanten

  • 23 August 2019
  • 12 reacties
  • 2011 keer bekeken

Heeft KPN ook aantrekkelijke aanbiedingen/kortingen voor bestaande klanten? Mijn contract loopt volgende maand af dus loont het misschien wel om over te stappen waar je als nieuwe klant wel weer korting krijgt.
Iemand daar ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Bart_ 27 August 2019, 13:03

Bekijk origineel

12 reacties

Hoi @Eric Beijnes en andere,

Nee ik heb daar geen ervaringen mee.
Heb het naar mijn zin bij KPN.
En ja je kunt voordeel halen uit elk jaar overstappen.

Ik heb echter geen zin in al het werk wat dat met zich meebrengt.
Goed misschien heb jij er wel zin in.
Aanbieders zijn te vinden op Google 🙂
Badge +19
Geen ervaring mee. Ik ben erg tevreden over kpn en dan kost dat wat. Geen probleem mee.
Reputatie 4
Badge +3
Ik ben het helemaal met Genetic eens. Ook ik ben een zeer tevreden KPN gebruiker. Ja ik betaal iets meer maar ik heb ook een jaarlang van een mooie korting mogen genieten. Het werkt altijd en de snelheid is precies waarvoor ik betaal. Met de televisie nooit storingen gehad en altijd perfect beeld. En inderdaad het weer opnieuw instellen daar heb ik geen zin in. Daarnaast zie ik al die ellende bij de overgang van de ene provider naar de andere. Ik zou zeggen als het goed werkt dan zou ik blijven en niet voor de goedkoopste gaan maar dat is persoonlijk.
Heeft KPN ook aantrekkelijke aanbiedingen/kortingen voor bestaande klanten? Mijn contract loopt volgende maand af dus loont het misschien wel om over te stappen waar je als nieuwe klant wel weer korting krijgt.
Iemand daar ervaring mee?

Hallo @Eric Beijnes , je contract loopt niet af en korting heb je ooit al eens gehad, krijg je niet nog een keer.
Beste Jan-D,

Ik wist niet dat jij in mijn gegevens kon kijken, maar mijn jaarcontract loopt wel degelijk af. Blijkbaar vinden degenen die nu reageren het allemaal een ontzettende toestand om over te stappen. Stelt echt niets voor en kan je een hoop geld besparen zonder verlies van kwaliteit. Daarom begrijp ik niet dat providers geen aanbiedingen doen aan bestaande klanten. Maar goed dat is persoonlijk natuurlijk.
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb vrienden zien overgaan naar Ziggo met alle storingen van dien op internet en blokkerig beeld met de Horizon tv box. Ziet er niet uit. Andere die ik ken die naar T Mobile en NLE zijn gegaan en een aantal dagen eruit liggen op dezelfde glasvezelkabel. Inferieure televisie kastjes met minder functionaliteit. Geen gehoor bij storingen of het melden bij de service desk. Minder groot aantal programma’s beschikbaar op de TV app. Natuurlijk zijn er ook wel eens uitdagingen met de Experia V10a box van KPN. Daar ben ik van bewust. Maar daar heb ik geen last van, ik heb die uitdagingen wel opgelost door een eigen Edgerouter achter de Experia V10a en losse Accesspoints te plaatsen. Ik ben zeer tevreden en dat ik meer moet betalen dat interesseert me niet. Dat het goed werkt zonder storingen en goede service tot nu toe wegen voor mij meer om te blijven.
Tja, het is blijkbaar voor iedereen anders. Het is net de ervaring die je hebt gehad denk ik dan. Ben zelf al een paar x probleemloos overgestapt tussen kpn en Ziggo. Maar iedereen bedankt voor zijn reactie.
Hoi @Eric Beijnes en andere,

Ik denk dat KPN een bedrijf is dat winst wil maken, om te investeren en het is een beursgenoteerd bedrijf.
Dus hebben ze ook aandeelhouders, en ook die willen graag winstresultaten zien.

Dat lijkt mij begrijpelijk, zij hebben namelijk aandelen, dus leggen ze kapitaal in voor rendement.
Dus die keveren liever niets in van de eventuele winst.

Wie rekent dus de kortingen af, inderdaad jij en ik en alle anderen die hier gereageerd hebben.
En daar worden de meeste niet echt vrolijk van, denk ik.
Reputatie 4
Badge +3
@Eric Beijens en anderen.

Het helpt om 0800-0402 te bellen. Ik heb de servicedesk gebeld en een upgrade van 100Mbit naar 200Mbit glasvezel kunnen regelen voor een schappelijke prijs van €4,99 euro per maand erbij. En binnen 15 minuten was het werkend. Een kleine tip.
Hallo @Eric Beijnes Ik heb geen zin om bijvoorbeeld €1 per maand meer te moeten gaan betalen omdat bestaande klanten zo nodig alweer een cadeautje willen hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Eric Beijnes Welkom hier op het KPN Forum en dank voor het stellen van je vraag. Een aantal mede-klanten heeft je al het nodige uitgelegd en ik wil daar graag nog iets aan toevoegen. Voor wat betreft je tv- en internetabonnement sluit je een contract af met een jaar looptijd. Daarna ben je contractvrij en als je geen actie onderneemt loopt je abonnement gewoon door. Als nieuwe klant is er vaak een leuke introductie-aanbieding, in de vorm van een tijdelijke korting. Dat is wel een eenmalige korting.

Aan het eind van je contracttermijn zijn er geen nieuwe aanbiedingen. Als je tevreden bent hoef je niets te doen en dan blijft alles zoals het is. Als er een nieuwe abonnementsvariant beschikbaar is, kun je daar natuurlijk wel naar overstappen. In plaats eenmalige kortingen bieden we wel KPN Compleet, waarmee je doorlopend voordeel ontvangt als je aan de actievoorwaarden voldoet.
Beste Bart,

Het was me onderhand wel duidelijk dat er geen nieuwe aanbiedingen zijn, maar wel uitbreidingen tegen meerkosten. In ieder geval bedankt voor je antwoord. Dat geldt ook voor de anderen!

Reageer