Beantwoord

Aanbieding bestaande klanten

  • 3 November 2019
  • 11 reacties
  • 2608 keer bekeken

Hi KPN,

 

Ik ben al jaren een bestaande klant en wil graag bij jullie blijven. Waar ik tegenaan loop is dat ik alleen in aanmerkingen kom voor een aanbieding, als ik eerst mijn huidige abonnement opzeg. Via KPN Hussel krijg ik alleen deals aangeboden die alsnog duurder zijn dan mijn huidige abonnement.

Hierdoor lijkt overstappen naar een andere aanbieder de enige optie te zijn om weer voordeliger uit te zijn. Ik zou het fijn vinden als mij een aanbieding wordt gedaan; hint: ik kijk graag voetbal via Fox sports.

 

Ik ben benieuwd!

 

Groetjes Vincent

#Helpvincentzijnzondagdoor

icon

Beste antwoord door Jiske_ 6 November 2019, 16:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Als de prijs het belangrijkste is zal je over moeten stappen. Aanbiedingen zijn alleen voor nieuwe klanten. Jij hebt dat ook ooit gehad als het goed is.

Hoi Joep,

Dus de conclusie is dat een nieuwe klant altijd meer waard is dan een trouwe klant voor KPN.

Dat is even schrikken zeg! 

Groetjes Vincent

Badge +19

Nee nee dat zie je niet goed. Dan zou iedere klant korting moeten krijgen en de grote vraag is dan....wie gaat dat betalen?

Reputatie 7
Badge +9

Deze vraag is heel wat keren langs gekomen voor korting op abonnementen als KPN Dit zou doen moeten alle abonnement meer gaan kosten. of kpn is straks dan niet meer  IK BEN het met joep 1965 EENS 😉

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Vincent-KPN, ik snap je standpunt, en ben het er in zekere zin ook mee eens! Ik kan alleen niks aan het beleid doen, deze keuzes worden gemaakt en dat wordt niet beslist na een nachtje slapen. We moeten uiteindelijk ook blijven investeren in onze diensten, het netwerk en services. Dat is helaas ook niet gratis. Het KPN Compleet/Hussel verhaal blijft natuurlijk:slight_smile: Doe je niks met je abonnement blijven je compleet voordelen(als je die hebt) gewoon zoals ze zijn.

Reputatie 2

Mijn oude contract is al per 2016 verlengbaar, maar ik durf niets te wijzigen. Door gepruts in het verleden. Zelfs het gratis Compleet zenderpakket wijzigen durf ik niet meer...

In het verleden heb ik 3x een wijziging via de “service”-desk gedaan, niets dan ellende. Fout op fout. Er zitten daar studenten die geleerd hebben een stappenplan op het scherm te volgen, maar als ze het fout doen, is het vaak niet op te lossen. Ze doen beloftes die door volgende collega's herroepen worden, omdat “ze dat niet mogen doen...”.

Om verder prutswerk te voorkomen, houd ik het bij mijn huidige contract. Mijn vertrouwen is al laag in de kennis van de KPN helpdesk, en nu wederom KPN laat zien dat bestaande klanten niet gewaardeerd worden, werkt dat helemaal niet mee.

Nu het superwifi is weer een mooi voorbeeld, alleen voor nieuwe klanten… bestaande moeten eerst € 150,- investeren.

Reputatie 7
Badge +24

Nu het superwifi is weer een mooi voorbeeld, alleen voor nieuwe klanten… bestaande moeten eerst € 150,- investeren.

Nieuwe klanten krijgen een welkomstbonus. Dat is al vele jaren zo. Op dit moment kunnen ze die welkomstbonus omruilen voor SuperWifi's. Ze krijgen dan geen welkomstbonus dus. De waarde van de SuperWifi's komt ongeveer overheen met de welkomsbonus. Eigenlijk is er dus helemaal niets nieuws onder de zon.

Als bestaande klant niet verlengen is ook meestal het beste. Dan ben je op de lange duur goedkoper uit dan nieuwe klanten die een Hussel abonnement afsluiten. Die zijn de eerst 3 of 6 maanden weliswaar goedkoper uit (of hebben de SuperWifi's), maar daarna zijn nieuwe klanten doorgaans iets duurder uit dan u met uw oude abonnement. Eigenlijk krijgt u dus elke maand enkele euro's korting. En dat het hele jaar :wink:

Reputatie 2

Nu het superwifi is weer een mooi voorbeeld, alleen voor nieuwe klanten… bestaande moeten eerst € 150,- investeren.

Eigenlijk krijgt u dus elke maand enkele euro's korting. En dat het hele jaar :wink:

ik weet niet waar jij je commerciële training hebt gedaan, maar dit is natuurlijk grote onzin. het pakket wat ik afneem heeft een bepaalde waarde, berekend door KPN, en dat betaal ik. Het hussel pakket heeft ook een bepaalde waarde, ook berekend door KPN op basis van de huidige technieken.

dus niets korting… gewoon betalen naar waarde...

Reputatie 7
Badge +24

Er staat ook een :wink: achter hé…

Hoe je het noemt maakt niet zoveel uit. Als vaste klant met een oud abonnement ben je meestal iets goedkoper uit dan met een nieuw Hussel abonnement.

Ik kreeg net drie van medewerkers van de servicedesk een aanbieding tot overstap naar kpn hussel; met korting en dan wordt doorgezet naar iemand anders en die zegt dan dat de overeengekomen korting niet kan… mijn meest slechte ervaring ooit… toch maar kijken naar een overstap naar andere leverancier.

 

waarom zou ik overstappen van alles in 1 naar een duurder pakket dat minder kan; in mijn geval geen spotify en pluspakket ?

 

zo raak jewel je klanten kwijt.

Badge +19

Gewoon lekker blijven zitten is dan het beste he.