Vraag

Aanbieding glasvezel netwerk

  • 22 October 2019
  • 2 reacties
  • 172 keer bekeken

Geachte mevrouw/meneer, 

Ik heb een aanbieding in de bus gekregen om over te stappen naar glasvezel netwerk van jullie. Als ik mijn abonnement hetzelfde laat en alleen overstap op glasvezel betaal ik de eerste 6 maanden €42,50, maar ga ik daarna €61,97 betalen. Nu betaal ik €54,00 per maand. 

 

Wat zijn de voordelen voor mij om over te stappen? Want om de lange termijn gaat het mij alleen maar meer kosten.. 

 

Met vriendelijke groet, 

Mike de Geer 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @MdG23, welkom! We pretenderen niet de goedkoopste te zijn, maar je krijgt wel een zeer stabiele, snelle glasvezellijn! Ik weet natuurlijk niet wat de huidige status van je internet is en of je überhaupt een snellere verbinding wilt, maar stabiliteit alleen is echt al heel fijn lijkt me. Het is een beetje een eigen overweging die je maakt. Zelf zou ik waarschijnlijk wel over naar glasvezel, omdat ik daar altijd echt goede verhalen over hoor, maar het is echt een persoonlijke keuze natuurlijk 🙂.

Reputatie 7
Badge +24

54 euro, dat is een 50 mb abonement met 1 hd-ontvanger en 1 telefoonnummer bij KPN?

Dan ga je met KPN hussel 42.50 (internet) + 10,- (tv) + 2,- (telefoon) = 54,50 betalen. Toch? Je hebt alleen geen pluspakket meer, wat je nu wel gratis hebt indien je compleet bent.

En indien je 1 mobiel abonnement bij KPN hebt, raak je je dubbele data en je 5 euro korting per maand op je mobiele abonement kwijt.

KPN probeert je in die "aanbieding" natuurlijk een duurder 100mb abonnement aan te smeren.