Beantwoord

Aanbieding superwifi blijkt duurder bij afrekenen

  • 19 September 2021
  • 9 reacties
  • 880 keer bekeken

Reputatie 1

Ik krijg een aanbod voor “super wifi” (2 wifi punten voor €149). Maar als ik die wil bestellen moet ik €199= betalen?????????????

Een maand geleden een zelfde soort “aanbod” voor Netflix.Bleek ook een wassen neus. 

Erg misleidend allemaal. 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 20 September 2021, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @libo1949 via de wificheck kun je ze zelfs voor €59 euro per set kopen.

 

Hallo, ik heb ze ook via de wificheck voor 59 euro per set.

Reputatie 7
Badge +16

Welkom @libo1949! Wat een teleurstelling, lees ik in je bericht! Wanneer heb je dit aanbod van ons ontvangen? En op welke manier?

We hebben een aanbieding gehad, waarbij een set SuperWifi punten tijdelijk in prijs verlaagd was: van €199 voor €149,-. Inmiddels is deze aanbieding er niet meer en kun je via de KPN Webshop een set aanschaffen voor €199,-.
Voor KPN klanten bieden wij de SuperWifi punten nu tegen een superscherpe prijs aan: één SuperWifi punt voor €29,50! Je kunt gebruik maken van dit speciale aanbod via onze servicetool: de Wifi Manager. Met deze servicetool krijg je Wifi-advies op maat. 

Je leest er meer over in het topic:
 

De tip vanuit onze Community is een goede: bestellen via de Wifi check! :wink:

Reputatie 1

Stond in de KPN nieuwsbrief die ik per email op 16 september van KPN kreeg!

Inmiddels gezien dat je ze inderdaad voor €59 per set kan kopen via de Wifi-manager, maar ik heb de bestelling inmiddels geannuleerd omdat ik las dat zo’n wifi-punt het modem uitschakelt. Ik verzin wel iets anders.

Badge +19

Je las het goed maar dat geldt niet voor alle modems. Voor die prijs vindt je nergens een beter systeem. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik verzin wel iets anders.

Goed! Als je nog hulp nodig hebt, dan horen/ lezen wij het van je!
 

Stond in de KPN nieuwsbrief die ik per email op 16 september van KPN kreeg!

Gek! We hebben intern dit aanbod niet terug kunnen vinden in de nieuwsbrief van september 2021. Heb je de mail nog en kun je deze eventueel doorsturen?

Reputatie 1

 

Komt van campagne@kpn.com verstuurd op 16 sept, om 11:57

En hieronder een paar onderwerpen. Als je er op klikt krijg je een “aanbod” van €149 dat niet meer geldig is en nu €199 kost, terwijl je het blijkbaar ook voor €59 kan kopen?!?!

Geniet van nog betere wifi
in je hele huis

Kortgeleden hebben we de software op je modem verbeterd. Voorheen zorgde alleen je Experia Wifi voor wifiverbinding, maar vanaf nu doet je modem dat ook. Hierdoor kun je je bekabelde Experia Wifi verderop in je huis zetten als extra wifipunt. Voor beter bereik op nog meer plekken. Lees snel verder wat dit voor jou betekent.

Wifi zonder haperingen

Je online apparaten schakelen vanaf nu automatisch over naar het sterkste wifipunt in huis. Loop je videobellend naar zolder? Dan maak je verbinding met het dichtstbijzijnde wifipunt. Zonder haperingen.

 
Reputatie 5
Badge +6

De Super WiFi punten schakelen het modem niet uit trouwens de realiteit ligt iets anders. Zodra de Super WiFi punten aangesloten en geïnstalleerd zijn schakelen deze het WiFi lampje uit op het modem omdat ze de regie van de WiFi van het modem overnemen. 
 

en sinds 1,5 maand zijn de Super WiFi punten 29,50 per stuk dus die oude prijs van 150 tot 200 euro is oud nieuws

Reputatie 7
Badge +16

en sinds 1,5 maand zijn de Super WiFi punten 29,50 per stuk dus die oude prijs van 150 tot 200 euro is oud nieuws

:point_up_tone4: dit klopt en dat wordt zsm geupdate op onze website. Bij een bestelling van de SuperWifi punten via onze webshop, wijzen wij erop dat ze voor een scherpe prijs verkrijgbaar zijn via de Wifi Manager:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foutje op de website, geen misleiding. Bedankt voor je oplettendheid en het melden!