Aanbieding via internet misleidend

• 30 januari 2013
  • 4 reacties
  • 7825 keer bekeken

Ik heb vorig jaar internet alles in  een afgesloten, waarbij de webdeal xl goldt: Geen activatiekosten geen verzendkosten en gratis spotify. Tevens een tabblet voor half geld.

Nu zag ik laatst op mijn rekening dat er wel activatiekosten zijn berekend. Hmmm dat klopt niet. Maar ja, op de bevestigings brief stond die 25 euro ook vermeld!! Niet goed opgelet dus. Ik heb nog wel de schermprint van de webdeal, waar staat dat dit gratis was, maar daar heb ik nu niet zoveel meer aan.

De brief zelf stond zo vol van bedragen en kortingen voor de eerste paar maanden, dat het overzicht totaal ontbrak.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Tavenier,

Heeft u contact gehad met de klantenservice betreffende uw vraag?

Met groet,

Cornelis

Ja ik heb tweemaal gebeld, Klantenservice zegt niets te kunnen doen. Want de aanmeldbrief vermeldt (ten onrechtte) de korting niet. Dus had ik deze brief beter moeten controleren zeggen ze.

Maar ja, ik heb hier echt de schermprint van de website die de korting wel vermeld. Alleen die website staat niet in het systeem.

Er moeten toch meer mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt?

Kijk dit is het stukje pagina waar het om gaat :

gratis

Reputatie 7
Badge +11
Beste Tavenier,

Kunt u mij per privébericht uw klantnummer, postcode, huisnummer en een bereikbaarheidsnummer toesturen zodat wij het verder kunnen oppakken.

Met groet,

Cornelis

Vandaag reactie gekregen van het webcare team!

Er is besloten alsnog de korting op de activatie kosten aan mij toe te kennen. Fantastische service!

Bedankt.

Ik ben al een hele tijd klant, en ik denk dat dat ook meehelpt in dit soort situaties.

Trouw wordt kennelijk beloond.

Reageer