Beantwoord

Aanbod 2x zo snel internet thuis valt tegen

  • 14 September 2021
  • 8 reacties
  • 113 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen, 

 

Ik heb een Glasvezel verbinding met 100/100 abonnement.

kreeg gisteren via de mail het aanbod, mijn internet snelheid te verdubbelen, voor een kleine meerprijs (1,12 euro). Ik heb dit via Mijnkpn geactiveerd. In Mijnkpn is dit inmiddels volledig doorgevoerd.

Met mijn 100/100 abonnement, haalde ik vrijwel altijd een snelheid van 120/200. 

Helaas zijn de snelheden nu niet zoals ze moeten zijn en de upload is zelfs flink afgenomen.

Zie de screenshot. De bovenste metingen zijn vanaf de nieuwe situatie (zie datum). De snelheid is volgens Mijnkpn 200/200. Iemand een idee?

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 September 2021, 08:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @timwillems85 Heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna de modem/router van KPN gereset?

Heb je wèl bekabeld gemeten met 1 pc rechtstreeks op het modem en verder alle overige (draadloze) apparatuur uit, doe die meting met korte tussenpozen dan3x achter elkaar en neem dan het gemiddelde.

Draadloos meten is zinloos en niet representatief.

 

Reputatie 1

Hallo @timwillems85 Heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna de modem/router van KPN gereset?

Heb je wèl bekabeld gemeten met 1 pc rechtstreeks op het modem en verder alle overige (draadloze) apparatuur uit, doe die meting met korte tussenpozen dan3x achter elkaar en neem dan het gemiddelde.

Draadloos meten is zinloos en niet representatief.

 

Thnx voor je reactie. Ik ga aan de slag met je adviezen. 

Reputatie 1

Hallo @timwillems85 Heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna de modem/router van KPN gereset?

Heb je wèl bekabeld gemeten met 1 pc rechtstreeks op het modem en verder alle overige (draadloze) apparatuur uit, doe die meting met korte tussenpozen dan3x achter elkaar en neem dan het gemiddelde.

Draadloos meten is zinloos en niet representatief.

 

Het is gelukt hoor. Ik heb nu ook hogere snelheden met WiFi. Echter doet m'n TV het niet meer. Foutcode 303. Ook na uitzetten router nog steeds. 😒

Badge +19

Je hebt toch niet dit soort dingen in huis hoop ik? 

 

Badge +19

Of heb je ergens een switch zitten tussen het modem en de tv?

Reputatie 1

Ik heb even alles van de stroom gehaald. Tv werkt weer alleen de snelheid is weer niet top. 

Reputatie 1

Of heb je ergens een switch zitten tussen het modem en de tv?

Nee geen switch er tussen. Die dingen van de foto heb ik ook niet.😉

Badge +19

Vreemd joh. Haal je met een bekabelde pc of laptop wel de goeie snelheid?