Aanbod KPN, niet de beloofde korting?

• 12 juni 2013
  • 6 reacties
  • 4903 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +9
Hallo,

Omdat mijn huidige Alles in 1 std pakket volgende maand afloopt en ik wel in ben voor wat korting bij het aangaan van een nieuw jaarcontract heb ik vandaag een nieuw contract aangevraagd.

Er werd mij ipv 3 maanden 35 euro p/m een aanbod gedaan naar 6 maanden 35 p/m. Leuk.

Echter nu krijg ik de bevestiging en nu zou ik " maar" 12,20 per maand korting krijgen gedurende 6 maanden ipv de beloofde 23 euro bij het aangaan van het contract. Raar toch?

Kan iemand van webcare mij dit uitleggen?

P.S. Ik heb evt wat screenshots met de korting ed, maar zo 1,2,3 geen toegang tot een dienst om ze te uploaden vanaf hier.

6 reacties

Reputatie 3
Badge
Beste sveld84,

Ik heb een vermoeden dat er verwarring is ontstaan bij het invoeren van de korting. Zo zijn er verschillen tussen de aanbiedingen die bijvoorbeeld telefonisch en via internet aangeboden (kunnen)worden.

Desalniettemin geldt dat afspraken nagekomen dienen te worden en daar zie ik dan ook graag op toe. Zou je mij in een privébericht willen doorgeven om welke postcode, huisnummer en contractnaam het gaat? Dan zal ik met je toe werken naar een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Reputatie 6
Badge +9
PB reeds 12-6 verzonden. Is er al meer bekend?

Reputatie 3
Badge
Goedemiddag Sveld84,

Ik heb je hierover per privébericht weer benaderd en tevens een voorstel gedaan om dit met je te corrigeren. Mijn excuses voor het verlate antwoord. Ik zie je reactie alvast tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Jorn

Reputatie 6
Badge +9
Heb gereageerd, zie je PB.

Reputatie 6
Badge +9
Hmmzz ziet er naar uit dat de verrekening niet heeft plaats gehad of fout gegaan is.

Gaat dit bij volgende maand wel goed komen?

Zie ook PB aan Jorn.

Reputatie 6
Badge +9
Graag verneem ik hoe dit afgehandeld gaat worden.

Reageer