Beantwoord

Aanbod outbound service laten doorvoeren

• 17 juni 2017
  • 4 reacties
  • 169 keer bekeken

Goedendag,

Ik was van plan was om over te stappen op T-mobile, vanwege 7 jaar lang gebrekkige wifi (ik zit sinds 2010 bij KPN). Op 14 juni ben ik gebeld door iemand waarvan ik dacht dat hij bij KPN werkte. Dit bleek achteraf iemand van een outbound afdeling te zijn.

De meneer in kwestie heeft mij een scherp aanbod gedaan om toch bij KPN te blijven. Ik zou dit gaan overleggen met mijn partner. Doordat de meneer met verschillende oplossingen kwam voor het internetprobleem. Hebben wij besloten om in te gaan op zijn aanbieding. De meneer van de outbound afdeling zou mij de volgende dag terugbellen. Echter, dit was op een ongelegen moment waardoor ik niet kon opnemen. Sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord...

Wij willen graag ingaan op het aanbod maar KPN kan op de een of andere manier niet contact opnemen met de outbound service. Ook blijkt het aanbod niet ingevoerd te zijn in de computer.

Ik heb net 40 minuten met jullie gebeld en gisteren een half uur, zonder veel succes. Het aanbod kunnen jullie zelf vanuit KPN niet doorvoeren. Telefonisch kunnen jullie mij niet verder helpen, en ik moet maar 'hopen' dat ik nog op tijd wordt teruggebeled.

Is er een manier waarop we dit kunnen oplossen?

Met vriendelijke groet,

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Koen_1 18 juni 2017, 19:09

Hoi @sereekers, welkom op het forum! Lastige situatie! Graag kijk ik wat ik voor je kan betekenen hierin. Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ? Dan help ik je verder 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Een KPN medewerker zal binnenkort dit topic beantwoorden en ik hoop dat er een notitie is achtergelaten in het systeem. Het verdient namelijk niet de schoonheidsprijs om de afspraak niet na te komen.

Daarnaast kan je normaliter met dit soort situaties 0800 0402 bellen en bij het voice response systeem het woordje "opzeggen" laten vallen en daar kan je de situatie uitleggen - Ik ben er van overtuigd dat ze daar iets kunnen betekenen.

Mag ik trouwens vragen welke experiabox je hebt? Als je een experiabox hebt die ouder dan een V8 is, dan kan KPN deze voor je vervangen 🙂

Daarnaast is een KPN wifi versterker een echte aanrader:
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132208/wifi-versterker-dualband/?utm_source=intern&utm_medium=link&utm_campaign=wifiservice
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @sereekers, welkom op het forum! Lastige situatie! Graag kijk ik wat ik voor je kan betekenen hierin. Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ? Dan help ik je verder 🙂
@SjorsK

Uiteraard heb ik het ook telefonisch geprobeerd (0800-04020. Hier kreeg ik het antwoord: 'je moet maar hopen dat je nog wordt opgebeld' en verder konden ze niks doen. Ze gaf zelfs aan: 'ja, ik snap wel dat u dan overstapt ja.. '

Het verdient inderdaad geen schoonheidsprijs, zeker omdat KPN zicht provileert als een provider met goede service en ik dus al 7 jaar heb betaald voor deze 'service'.
De experiabox is laatst al vervangen voor een nieuwe, dit heeft geen positieve invloed gehad op de internetverbinding. Een KPN wifi versterker is mij inderdaad belooft in het aanbod, dit is eigenlijk de grootste reden dat ik het toch nog wilde proberen met KPN.

Jammer dat dit dus ook niet echt soepel verloopt.
Uiterst slecht behandeld. Van het kastje naar de muur gestuurd. In totaal 8 medewerkers gesproken en niemand'l kon iets doen. Uiteindelijk te laat te horen gekregen dat het aanbod dat jullie ZELF aanboden, via de klachten commissie wel geregeld had kunnen worden. Erg onprofessioneel. Uiteraard ben ik overgestapt. Naar een provider die meer MB's aanbiedt voor een lagere prijs en extra gratis zenderuitbreiding aanbiedt, ook biedt deze provider een gratis WiFi versterker aan als het WiFi niet verloopt naar wens. Wat jullie 'extraatje' was om mij te laten blijven en wat vervolgens geeneens mogelijk was.. totdat ik over een klacht begon.

Dus, mocht je tegen hetzelfde probleem aanlopen, stop dan direct met je energie erin te steken. Stap gewoon maar direct over, het is zonde van je tijd om met de klantenservice van KPN in contact te blijven.

Reageer