Beantwoord

Aangesloten op glasvezel en moest 30 Euro afrekenen terwijl aansluiten gratis is

  • 22 January 2020
  • 6 reacties
  • 373 keer bekeken

Goedemorgen,

Vrijdag 17 januari heeft een monteur van KPN bij ons glasvezel aangesloten. Het aansluiten is volgens KPN gratis, heb de monteur zelfs nog hulp geboden en daarna moest ik toch 30 Euro afrekenen. Bij de buren is hetzelfde gebeurd en de monteur is daar zelfs 3x langs geweest en veel langer bezig geweest en die moesten niets betalen.

Wij zijn al zo lang klant bij KPN en dan wordt je zo behandeld!!!! Dit komt bij mij over als met 2 maten meten!

Heb zojuist contact gehad met een medewerker van de klantendienst en hij vertelde me na uitleg dat hij met mijn verhaal niets kan en dat ik toch moet betalen. Stijlloze behandeling en daarbij nog zeer onvriendelijk ook !!!

Ben hierover zeer boos!!!

icon

Beste antwoord door Bart_ 24 January 2020, 13:43

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Heeft die monteur kabels getrokken door electriciteitsbuizen of een stopcontact gemaakt in de meterkast?

Reputatie 7
Badge +24

Klinkt alsof de monteur nog wel iets meer gedaan heeft dan enkel het modem ophangen.

Reputatie 6
Badge +9

Heeft de monteur, zoals @wjb ook suggereert, meerwerk verricht?
Hier worden namelijk wel kosten voor in rekening gebracht.
Wordt dit niet eventueel op de factuur gespecificeerd?
https://www.kpn.com/service/monteur/installatiemonteur.htm

Als je je forumprofiel aan wil vullen met je gegevens (postcode/huisnummer e.d.) dan kan een webcare medewerker even met je meekijken.

Niet alles wat de installatiemonteur doet is kosteloos.
Zie hier onder “Tarieven meerwerk en materialen".

https://www.kpn.com/service/monteur/installatiemonteur.htm

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Vossen Welkom hier op het KPN Forum en wat jammer dat je hier tegenaan bent gelopen. Natuurlijk vind ik het heel naar om te horen dat je je slecht behandeld voelt en dat je het idee hebt dat er met twee maten wordt gemeten. Waar ik nieuwsgierig naar ben: de monteur zal je een leveringsbon hebben laten ondertekenen. Staat daar ook iets op over het installeren van extra diensten of meerwerk? Dat zou het kunnen verklaren. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Vossen Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Is de situatie inmiddels opgehelderd? Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag. 

Reageer