Beantwoord

Aangesloten op glasvezel, maar ik kan het niet aanvragen

  • 4 September 2019
  • 4 reacties
  • 181 keer bekeken

Hok ben gisteren aangesloten op glasvezel maar wanneer is dit aktief als ik mijn postcode check krijg ik als antwoord dat ik geen glasvezel heb

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Ward_ 4 September 2019, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19
Is er gisteren glasvezel in je huis gebracht of ben je echt aangesloten met het modem? En is het glasvezel van KPN?
Reputatie 7
Badge +10
Hok ben gisteren aangesloten op glasvezel maar wanneer is dit aktief als ik mijn postcode check krijg ik als antwoord dat ik geen glasvezel heb

Dat is wat moeilijk te zeggen omdat er verschillende dingen kunnen spelen:
1) De aannemer die vanuit KPN NetwerkNL (KNN) de aansluiting heeft gemaakt, heeft deze nog niet als gereed gemeld in de database van KNN. Dat zou dan hooguit een dagje extra moeten duren

2) Aansluiting is wel gereed gemeld bij KNN maar de apparatuur in de achterliggende wijkcentrale is door KPN Operator nog niet afgemaakt. In dat geval kan het van een paar dagen tot een paar weken duren. Dat is onmogelijk te zeggen zonder te weten om welk adres het gaat (en dat mag je hier om privacy redenen niet delen).

3) Aansluiting zit wel in je nieuwbouwwoning maar verderop in de straat is nog niet alles gelast en verbonden. Dat duurt dan nog enkele dagen maar de aannemer moet dan sowieso nog terugkomen om de verbinding vanuit jouw woning te meten.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Gerben1966, goede vraag! Ward geeft al een uitstekende uitleg van de mogelijke situaties. Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan kijk ik graag met je mee.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Gerben1966, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je inmiddels duidelijkheid of op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.